Verdens peneste gutter er mine Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 Har kjent lite liv i helga så fikk komme til legen og alt sto bra til med lillegutt i magen. Fosterlyden var høy og tydlig og lå på 136. Alt var bra sa legen, gutten lå fremdelles med hode ned da. Gleder meg innmari til han kommer om et par mnder.
BarnNr.4 :) Skrevet 11. februar 2008 #3 Skrevet 11. februar 2008 Det var godt å høre Men bra du for til legen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå