Gjest Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 Å du og du, mimre mimre! Dette var veldig koselig å se igjen. Andre som brukte å se det? Husker du når det gikk?
Libido- Skrevet 11. februar 2008 #2 Skrevet 11. februar 2008 Jaaaaaaaaaaaaa! jeg har ventet på det i maaaange år nu! Så kommer det på nrk super, som jeg ikke har! *Arg* Om noen tar opp så kjøper jeg gjerne en kopi!!
Gjest Skrevet 11. februar 2008 #3 Skrevet 11. februar 2008 Det er så morsomt!! Gikk ikke borgen fra 88-90 da? To eller tre sesonger? Måtte spørre en på jobben om han var med, og jammen var han det!! Hold på å trille fra sofaen da jeg såg serien på en mimre fest..
Gjest Skrevet 11. februar 2008 #4 Skrevet 11. februar 2008 Hehe, ja det er helt fantatisk! Hvor gammel er du?
Gjest Skrevet 11. februar 2008 #6 Skrevet 11. februar 2008 Så lenge siden? Jeg er født i 81, og husker ikke helt hva som skjedde, men jeg husker at det var noen søte gutter der, og at jeg ville være Torun Hvem spillte kollegaen din da?
Gjest -lilly- Skrevet 11. februar 2008 #7 Skrevet 11. februar 2008 Ååå jeg elska den serien =) Men har ikke NRK super Vet noen om det går ann å se episodene på nettet?
Gjest Skrevet 11. februar 2008 #8 Skrevet 11. februar 2008 Å, ja det må jeg få med meg:) Hvis datteren min ser på nrk super, så kommer hun alltid å sier fra når det begynner;) Det er litt rart å se på da... Klestilen og hårfrisyrene... Det var jo så moderne... Hehe;)
~La luna~ Skrevet 11. februar 2008 #9 Skrevet 11. februar 2008 Åhh, ikke fått med meg det jeg! så moro!! Har nrk super. Noen som vet når det går? født i 82 jeg, og borgen skole gikk vel da jeg gikk på barneskolen en gang. Husker det veldig godt, og jeg heter Borgen til etternavn, så synes det var sååå stas.. Herregud:P
Gjest Skrevet 11. februar 2008 #10 Skrevet 11. februar 2008 Tror det går hver dag jeg. Vet ikke helt tiden, men det var nå når jeg skreiv dette innlegget iallefall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå