Tante Gustava Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 Hm, sitter og sliter litt med middagsplaner i dag... Noen som har noe tips? Har en potetsalat i kjøleskapet som hadde vært deilig å få spist opp, med noe godt til, men intet must Alle tips taes imot med takk!
EnLitenPrins Skrevet 11. februar 2008 #2 Skrevet 11. februar 2008 Vi skal i allefall ha taco i dag! Men jeg vet om noe som er KJEMPEGODT!! Du steiker kjøttdeig og koker makaroni. Når kjøttdeigen er ferdig har matfløte oppi,og krydrer det med piffi krydder,så blander du det sammen med makaronien...Tar 10 min å lage!
2SmåTroll Skrevet 11. februar 2008 #3 Skrevet 11. februar 2008 hva med nygrilla kylling? Er jo godt ved siden av potetsalat. Blir nok nygrilla kylling her i dag, siden meny reklamerer med kylling til 29,90,-
Mammaen til Turid Skrevet 11. februar 2008 #4 Skrevet 11. februar 2008 idag blir det restemiddag, men imorgen derimot skal vi ha kinamat..! (sorry, men det er det beste jeg veit..!) hehe.. tjaa.. til potetsalat kan en egentlig ha det meste..? pølser, kylling, koteletter, løvbiff...
Renate :-) Skrevet 11. februar 2008 #5 Skrevet 11. februar 2008 Her blir det iallefall lapskaus idag....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå