Gå til innhold

Plutselig har det gått opp for meg her.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om 5 uker har jeg jaggu EN BABY TIIIL!!! wæææ....

Det har jo gått aalt for fort! hehe..:)

Lå her å leste hva de forskjellige skulle pakke å ha med til sykehuset osv..

Så slo det meg..PLUTSELIG 2 BARNS MAMMA!!!!!

Har fått og kjøpt masse tøy til mini,men den tanken på å legge det klart har jo vært langt avsted...Det er jo så lenge til vi skal ha en til, men NEI, det er jo rett rundt hjørnet jo!!! heh..

Ikke er babyrommet klart..Men det tar vi etterhvert.Han skal nok sove hos oss en stund.Ikke har jeg gjort klar blistol,reisetøy,stellekommoden,ingenting jo...Ikke pakket bagen min heller.. Å klesskapet mitt burde kanskje blitt tatt en rassia i...

Med forrige barn, så var alt klart mange mnd før...

Å enkelte rom her skulle nok hatt en skikkelig opprydding før minsten kom...hmm..

Tror jeg får litt å gjøre i kveld jeg...:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som du har litt og ta deg til ja ;) Hehe..

Pass på du ikke anstrenger deg så mye at du setter i gang da=P Hehe..

Lykke til ;)

Skrevet

Ja, det kom jeg også til å tenke på..hva om mini kommer før tiden??? hehe...

Ohf, får vel legge fra meg pcn å begynne litt i en kant her...hehe:)

Skrevet

Jeg kjenner meg så igjen! Husker før førstemann så var alt klart i lange tider i forveien, nå er ingenting klart. Skal til og med pusse opp begge rommene til barna før den minste kommer, ettersom vi har flyttet siden sist. Har ikke hentetøy engang, jeg..

Men alt ordner seg, det er strengt tatt ikke mye den lille EGENTLIG trenger når den kommer, men som likevel kan være greit å ha ordnet på forhånd...

Får begynne å stresse litt.. Men det er så uvirkelig at det skal komme en til inn i huset her snart:-)

Skrevet

Vi venter første - men har ikke så mye klart for det... 10 uker igjen, så jeg har vel god tid? hehe... Gidder ikke stresse :)

Skrevet

Jeg har det likt som deg, men jeg har termin neste uke. ;) Det går seg til.

Skrevet

hehe, ja..fikk ordna i alt babytøyet,vaska trekk til vippestolen å bilsete og ordna litt på div rom..hjalp litt iallefall!! hehe:)

Får vel ut en av dagene å handle litt til denne herlige bagen tenker jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...