Gå til innhold

Vonde kynnere og stikking i skjeden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som har hatt det slik så tidlig som i uke 32? Er 31+5 i dag. Har plutselig de siste par dagene fått skikkelig vonde kynnere med ubehag i ryggen, og stikkinger i skjeden. Kynnerne gir seg ikke når jeg reiser meg. Slitsomt hvis jeg skal gå slik fram til terminen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har det sånn jeg også! Skikkelig..

Og om kvelden når jeg ligger på siden i senga får jeg så vonde kynnere "mens smerter" at jeg ikke får til og bevege en muskel.

Da jeg var hos jordmor forrige uke sa hun dette er helt normalt.

Jeg er førstegangs og derfor litt "bekymret" noen ganger.

Men dette er altså helt vanlig, bare veldig ubehaglig og litt irriterende.

Er forresten 32+5 ...

Skrevet

Kynnere har jeg hatt siden uke 20, men den der stikkingen i underlivet, kom først rundt uke 30. Er nå i uke 34, og kjenner det oftere, og oftere. Ikke særlig bahagelig, men vet at det betyr modning, så da får det stå til ;)

Er verre med de kynnerene da =o/ Kommer så fort jeg bærer noe, går på tur, snur meg i senga, reiser meg opp, eller tilogmed når jeg sitter stille i sofaen... Føles som magen knytter se sammen, og blir presset ned i bekkenet :P

Men men......."bare" 6 uker igjen nå, så jeg får prøve å tåle det ;)

Håper kynnerene dine roer seg litt da. Kan komme og gå, så det er jo ikke sikkert du kommer til å ha det slik hele tiden.

Lykke til.

Skrevet

Hei. Jeg er i uke 37 nå. Har hatt det litt som deg, men det har variert. Noen ganger så har jeg nesten ikke kjent noe, imens andre dager har har det vært verre. Det er mye som skjer i kroppen så det er nok mye av grunnen. Babyen sskal snu seg, den vokser fort og kroppen begynner å modnes.

Om det skulle bli verre eller om du fortsatt er urolig så anbefaler jeg deg å prate med jordmor igjen.

Skrevet

Jeg har vært litt slik på og ta fra uke 32, er i uke 37 nå.

Dette er jo bare positivt, det er livmorhalsen som modnes

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...