Gå til innhold

Uff, er så usikker på hva han mener....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hintet frampå med at jeg har lyst på nr 3, men han mener egentlig at det er nok med to...men så sier han at det er jo jeg som bestemmer!! (?) Hallo??? Jeg vil ikke bestemme at han SKAL være med på nr 3, jeg vil vi skal være enige:O

men virker litt "lysere" på ideen nå enn før da:) :/

Men "cluet" mitt er at jeg vil ikke gå å mase på ham heller, men vil heller ikke ha så stort mellomrom mellom de to minste, og hun er nå blitt 3 , så jeg vil så gjerne få avklart dette snart...........

Noen tips???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ingen tips til deg, bare en god klem!

Er i nøyaktig samme situasjon selv. Jeg har så lyst på nr. tre, men mannen min er ikke helt enig.. Likevel tar jeg tak i alle ting som kan tolkes positivt. Her om dagen sa han: "Jeg måtte jo gå noe runder med meg selv før jeg var klar sist også." Fritolkning: Han trenger å tenke litt på det, men blir klar etterhvert!! Jeg kan jo ihvertfall håpe ;-)

Lykke til med mannen din! Høres helt klart ut som han er på gli da! :-)

Skrevet

Ja, det er det jeg også gjør...går rundt og tar alt som kan tolkes positivt:) Som f.eks at han hadde tenkt på det på arbeid en dag(vurdert). Så han er jo ikke helt vekk ifra det da!! Jeg håper han jobber med seg selv....:)

Lykke til til deg også, og så satser vi på at mannfolka våre tar til vett og blir helt(!) klare for det de også:)

KLem til deg også!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...