Gå til innhold

Brukt kjole???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det for dumt å kjøpe brukt kjole?

Jeg har funnet en kjole i butikken som må bestilles innen lørdag men nå er jeg begynt å bli usikker. Så satt jeg no på nettet og der datt det inn en aldeles nydelig kjole og hva er oddsen for at vi skulle være like høy og samme str gruppe?

Om jeg velger den som er brukt en gang sparer jeg faktisk 6600kr men er det for dumt og kjøpe brukt kjole? Er det teit av meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mange som kjøper brukt kjole så det skal du ikke tenke på...tenk på alle de som selger kjolen sin overalt, og det må jo være noen som kjøper de...:) hvis det er drømmekjolen din så kjøper du den...drit i penga:)

Lykke til...har nettopp hentet kjolenmin jeg da...super fornøyd:)

Lenge til bryllupet?

Skrevet

da vi bestemte oss for og gifte oss tenkte jeg, at jeg skulle da aldri ha en brukt kjole. jeg ville ikke ha en kjole som noen andre har gått i. tiden gikk og man begynte og kalkulere alle utgifter osv.. jeg tenker slik at det er bedre og ha en flott fest enn en splitter ny kjole. så jeg endte opp med og kjøpe brukt kjole. den var brukt en gang.

har aldri prøvd en brudekjole i hele mitt liv,men jeg så på bildene av hun som hadde den før meg at vi var omtrent samme str.

kjøpte min på finn.no sparte 9000 kr på og kjøpe brukt kjole.

var veldig spent på kjolen etter kjøpet. var litt redd jeg hadde kjøpt katta i sekken, men kjolen var så utrolig nydelig. angrer ikke et sekund på at jeg kjøpte brukt=)

man kan like så greit kjøpe en kjole som er brukt en gang enn å lei en kjole som kanskje er brukt 10 ganger til samme prisen.. man kan jo bare selge den etterpå og få nesten det samme for kjolen=)

Skrevet

dere har helt rett skal å prøve den i dag og kjenner det kribler i hele kroppen. den er akkurat som jeg ønsker kjolen min skal være så sa til sambo at om den passet er det meningen at jeg skal stå brud i den. Så er den på meg som i mine drømmer går jeg for den. bryllupet skal stå 20.09.08

Skrevet

anonym 14:43; den var utrolig vakker!

Skrevet

jeg kjøpte min kjole brukt.. (og usett) verdens nydeligste kjole. angrer ikke i det hele tatt at jeg kjøpte meg en brukt kjole. kjolen var brukt en gang.

Skrevet

Jeg har også kjøpt brukt kjole, og det er den perfekte kjolen for meg :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...