Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 Vi eier enda ikke noe, mannen min har ikke fast jobb, så det blir uansett ikke på en stund. Tenker så mye på flytting, noe jeg ikke vil pga eldste går på skolen og jeg har minstemann i bhg. Vanskelig å finne noe å leie her til den prisen og akkurat i nærmiljøet til skolen. Ikke har vi bil heller Nå bor vi i 3-roms på ca 70kvm. Ikke ideelt med 3 små, men tenkte kanksje det går for et års tid så vi får sjanse til å få kjøpt noe. Jeg er ikke så opptatt av "norsk standard" at unegen MÅ ha hvert sitt rom osv, men vi håper jo på det seinere når de blir eldre. Egentlig hadde jeg lovet meg selv å ikke tenke på det her frem til 12fullgåtte uker, men det går jo ikke!!
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 11. februar 2008 #2 Skrevet 11. februar 2008 hei;) ei veninne av meg som vnter barn nå bor sammen med barnefar og datteren hans i en etasje i et hus. det er vel ca 80-90 kvadratmeter om jeg skal tippe. de har kun to soverom men de tar det som det kommer for ungen kan jo sove på samme rom som dem opptil ett år i hvertfall. den tid er den sorg sier hun;) man må aldri. selv venter jeg barn i september. vi bor e en 60 kvadratm. stor lelighet med to soverom, dette holder i hvertfall til vi får nestemann og han/hun må på egent rom. tror ikke du trenger tenke så mye på det før dere trenger privatliv til å sove alene;)
milde.m72 Skrevet 11. februar 2008 #3 Skrevet 11. februar 2008 Hei! Godt vi er flere!!! Vi bor i 5 etasje-uten heis! 3-roms loft leil,ca 60 kv! Tre`ærn kommer i august! Vi får akkurat plass til ei sprinkelseng på vårt soverom. De to eldste har det største soverommet. Tar det helt med ro...den lille trenger da ikke no "eget"! Vi må ha kommoden til babyens klær i stua!! Alt går!! Vi har og to barn på skole og i bhg-ov vil nødig flytte på oss! Enig med deg-barn trenger ikke eget rom,når de er små! Det er vi voksne som skaper slike behov selv.... Lykke til!!
Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. februar 2008 Jeg vurderer nå å flytte oss ut i stua når lillegull kommer Har vogge til babyen og tenkte vi har jo plass i stua, så får vi plass til alt det andre inne på de to rommene. Vi har sånn karnap eller hva det heter, og det går fint ann å ha seng med en skillevegg der. Får dere mange kommentarer på at dere har for liten plass? Det er jo en privatsak, men jeg får stadig høre det av familien at vi burde ha større. Skjønner ikke hvorfor de må bry seg, så lenge vi trives er det vel greit.
milde.m72 Skrevet 12. februar 2008 #5 Skrevet 12. februar 2008 Hele tiden! Nå som dere skal ha nr tre MÅ dere vel flytte!! Jeg blir da veldig i forsvar med en gang!!! Vi bor midt i smørøye,for å si det sånn! 5 min fra alt!! Jeg jobber også i bydelen her vi bor og har fem min på sykkel til jobb!! -vi har tenkt å bygge opp senga vår vi da...for å få plass til to lave kommoder,rett under senga..sliter litt med skap plass,det er det eneste! Enig med deg,hvorfor skal folk bry seg? Hvor gamle er de eldre barna? Våre er 6 og 5år. Termin i august!
Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 12. februar 2008 Jenta vår er 6 1/2år (viktig med det halve året ) og lillegutt er snart 2år. Vi har et stort soverom, det er to høyskap og plass til 180cm seng, en kommode og tørkestativ! Det lille rommet har plass til sprinkelseng og en barneseng, pluss et høyskap. Om jeg putter vår nye 150cm seng inn der så er det vel ikke plass til mer enn den og skapet Vi har også vaskerom og stort bad, jeg syns ikke det er for lite, men "alle andre" syns det.
milde.m72 Skrevet 12. februar 2008 #7 Skrevet 12. februar 2008 Høres bra ut i massevis!! Kos deg med graviditeten! Og tenk på hvor fort vi tar fredags reingjøringa i leiligheten!!! Hehe! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå