Gå til innhold

gavid:))?

emma85med julispire:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

testet posetiv på to billig tester nettopp:) er de til å stole på? resultatet kom opp med en gang:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du er nok gravid ja:) gratulerer så mye!

Skrevet

tusen takk er helt i sjokk eg:) denne månden har eg liksom ikke følt meg noe særlig gravid:) masse baby støv til dere alle:)

Skrevet

grattis:) arti!!! er det første pp? :-) er så koselig å gå gravid å få mage å alt det der! gled deg!Klemz;-O)

Skrevet

Gratulerer! Håper flere av oss slår følge om kun kort tid :-)

Skrevet

GRATULERER!! Ta vare på deg selv og kose deg med voksende mage!!glad på dine vegene!!

Flere og flere som tester osetivt denne mnd,ser ut som det blir babybom i oktober!! :)

Skrevet

Gratulerer så masse!

Selvfølgelig er du gravid!! :-)

Skrevet

tusen takk alle sammen:) er helt skjelven nå hihi:) må komme meg på jobb nå.vanslelig å ikke skrike det ut til alle liksom. :) stor klem til alle dere

Skrevet

Jeg kjenner til følelsen!

Jeg testet positivt bare timer før vi skulle møte nesten hele vennegjengen vår på middag på St.hans.... Veldig vanskelig å være ordentlig til stede... Levde i min egen lille verden den kvelden. :-) Kunne jo ikke si noe heller, selv om aller mest hadde lyst til å skrike det ut!

Du får kose deg med graviditeten! Det er den mest magiske tiden jeg har opplevd i hele mitt liv! :-)

Klem

Skrevet

Gratulerer så mye! Håper spiren din klorer seg fast!!

Skrevet

Gratulerer sååååå mye!!!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...