Gå til innhold

Gravid etter 3 SA.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Teset positivt i dag.JIPPI!! Har hatt 3 SA , og siste utskrapning 10 januar. Er veldig spet på tiden framover..... =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

GRATULERER så mye!!glad på dine vegene!!

Ta godt vare på deg selv og glede deg over voksende mage!!

Masse lykke til herfra!

Skrevet

Her popper det opp spirer gitt! Gratulerer så masse! Håper den sitter godt denne gangen!

Skrevet

Gratulerer!=)Kom deg over på 1 tri=)

 

Krysser fingrene for at spiren klorer seg fast;) xxxx

Skrevet

Oj så flott. Nå fortjener du så absolutt en sterk spire som klorer seg godt fast! Gratulerer så masse og lykke til :)

Skrevet

Tusen takk for det alle sammen. Har jo 2 friske jenter i fra før, så vet jo at det kan gå bra.... Håpe håpe....Så nå krysser jeg både finggre og tær :)

 

Skrevet

så flott! Gratulerer!

Jeg hadde også utskrapning 10.jan etter min 2.MA. Tror ikke jeg er gravid, da. har ikke fått mensen enda, men ingen symptomer på ny spire. Brukte 10 pp etter forrige Ma, så jeg prøver å være tålmodig!

 

Håper du ikke kommer tilbake på dette forumet igjen da!!! Tre ganger er mer enn nok!

 

Lykke til!

Skrevet

så mange som tester positivt idag! Så gøy!!! Gratulerer så mye!!! :) Det fortjener du!!

Skrevet

Fikk ikke mensen etter utskrapning jeg heller, men testet neg i mellomtiden da! Vi får håpe det blir din tur nestegang!!! lykke til =)

Skrevet

Gratulerer så masse :-)

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...