Gå til innhold

Da skal jeg til legen i morgen med problemene mine!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper virkelig at hun kan hjelpe eller at hun henviser meg videre til gynekolog og at det ikke er så innmari lang ventetid!

Skjønner INGENTING av syklusene mine! De er meget uregelmessige og nå er på jeg dag 38 i syklusen. Ingen tegn til TR og har heller ikke hatt eggløsning denne måneden!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

huff,må være kjedelig! :-(

godt at du får en utredning nå da! Finnes nok hjelp!

Oppdater oss da! Masse lykke til! :-)

Skrevet

Hei:)

Jeg hadde akkurat det samme problemet i høst, med helt koko sykluser etter MA i februar i for...

Vi gikk til legen, og ha henviste oss til sykehuset for nærmere undersøkelser, noe jeg syntes var kjempegodt, for da hadde jeg ventet og ventet og ventet på og bli gravid i 7 mnd...

Da jeg og mannen min gikk ut fra legesenteret, glade for og endelig få hjelp, så sa jeg på spøk at nå som vi endelig har tatt det skrittet og prøve og få hjelp, da skal du se vi klarer det selv...

Tror det gikk ca en uke etter legebesøket til jeg fikk time på gyn pol på sykehuset, og der var det ca 3 uker ventetid.

Men 2-3 dager etter at jeg mottok timen i posten, tok jeg en test, bare for moro skyld ( hadde ikke noe tro på at den skulle være positiv) Og jovist, den var positiv den gitt, klarte ikke helt og tro på at det var sant, men det var det:)

Så dermed kunne jeg bare avlyse den timen på sykehuset...

Nå er jeg 19+6 uker, og har det kjempebra, har hatt litt smerter i begynnelsen av svangerskapet, men ble godt fulgt opp av både lege og de på gyn pol, så har følt meg veldig trygg hele svangerskapet...

Tenkte jeg bare skulle fortelle min historie, i håp om at dere andre som også sliter med koko syklus, får et håp om at alt ordner seg. Jeg for min del tror at jeg sluttet og stresse den dagen jeg dro til legen for og få hjelp, og det var det som gjorde at jeg ble gravid...

Lykke til til alle dere andre slitere, enn dag blir det deres tur også:)

Skrevet

Hei! Ville bare si at jeg ønsker deg lykke til. Håper du får den hjelpen du vil ha.

Vi skal også til legen en tur i morgen, men tror ikke han kan gjøre så mye i morgen, men håper på at han sender oss til gynekologen. Er en uke over ikm, men ingen tr og bare negative tester...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...