Gå til innhold

hjelp meg er du snill...

Anbefalte innlegg

Skrevet

den nesesprayen du kan kjøpe som hjelper på pumpinga. hva heter den? kan jeg gå å kjøpe den selv eller må jeg gå til legen å få den på resept? evt kan hs hjelpe meg?

andre råd før å få opp melkeproduksjonen....???

jeg mister melka mer og mer, men babyen er bare 3 1/2 mnd... vil amme såå lenge som mulig... men trenger å få opp produksjonen. ammer ofte, pumper, stimulerer nipplene...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vet ikke hva den heter, men har den reseptfri på apoteket, bare spør der, så vet de hva den heter. . mistet melken min også tulla var 9, ingenting fynket, jeg stresset med å få den opp men det gikk heller mye ned, like greit med mme, du har jo ammet nå i 3,5mnd. . så ikke føl at du må gi babyen mm.

Gjest Gul stjerne
Skrevet

sprayen er IKKE reseptfri. Den heter Oxytosin, men det finnes nok flere typer.

Jeg ringte legen min og forklarte hva jeg var ute etter, hun fakset resepten til apoteket, og jeg hentet sprayen.

Skrevet

Hva slags råd er det å gi? Kan jo hende mor har lyst å fortsette å amme. Ikke alle som starter med mme med en gang man får litt motgang da vettu.

Til HI: Hvis du tenker på den nesesprayen som hjelper til med utdrivningsrefleksen, så må man få resept på den ( i alle fall måtte jeg det). De hadde liggende klare på helsestasjonen ferdig signert. Husker ikke navnet på den i akkurat nå, men ring helsestasjon eller lege så får du resept sikkert med en gang. Jeg har hatt god effekt av den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...