Gå til innhold

Er det noen som ikke har TV her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vår tv gikk konken for en mnd. siden, og vi finner ingen løsning vi liker. Holder på å pusse opp i kjelleren der vi skal ha tv og har bestemt oss for å vente til vi får oversikt.

Har en monitor i stuen der barna ser barnetv via nett, men ellers går det helt fint! Mye film blir det, og en del nedlastede serier. Men jeg har fått mye tid til overs (jeg som ikke trodde jeg såg mye tv), eller som en dib venn kommenterte: "plutselig har du blitt aktiv igjen".

Rart det her...med akkurat nå finner jeg ingen gode argument for hvorfor vi skal kjøpe ny tv:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og du føler deg ikke som et romvesen? :)

Jeg trodde det var lett å falle ut av samtaler og ikke følge med. Nyhetstoff får jeg med meg på dagsnytt 18, aviser og nett uansett, og jammen blir jeg ikke oppdatert om alt mulig rart gjennom nett uten at jeg vet det...mye rart en får med seg.

Skrevet

Vi har tv, men ser vel knapt på den - en time i uka kanskje. Den brukes til å se dvd-er innimellom.

Skrevet

Har ei venninne som ikke har tv i stua, men hun er nede i kjelleren av og til å ser på noen serier, men hun ser mye mindre på tv nå enn før.

Gjest Rebel m/jente
Skrevet

jeg bodde i en liten bygd i 2 år, uten tv. det kunne omtrent vært krig uten at jeg fikk det med meg... fikk all info gjennom aviser, og det ble det lite av..

Skrevet

hm...tror jeg hadde sett mer om den stod foran meg. Kan dukke ned foran tv når jeg er sliten og ikke gidder å ta tak i det jeg burde. Kanskje derfor jeg får gjort så mye mer.

Skrevet

Vi hat tv, men ikke i stua. Det resulterer til at vi ser mye mindre tv. Kan gå dager uten jeg ser på noe. Litt nyheter og gullrekka, ellers lite. Er der serier jeg vil følge med på, laster jeg de bare ned og ser de når det passer seg. Deilig å ikke ha tv-støy i bakgrunnen hele tiden!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...