Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 Tok test på fredag og fikk en svak positiv og har hele tiden hatt symptomer på at jeg er gravid. Men tok test igjen i dag morges og da var den negativ.. er så usikker på hva jeg skal stole på.. har ikm på torsdag.. noe som vet hvorfor jeg først tester positiv så negativ?
♥Cherrypie♥ Skrevet 11. februar 2008 #2 Skrevet 11. februar 2008 Testen du tok, tok du jo ganske tidlig.. hvilken brukte du? leste du av resultatet FØR det hadde gått 5 minutter? uansett om d var en kjemisk graviditet skulle den jo ikke slå ut så tidlig?
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. februar 2008 ja leste av resultatet ca 3-4 min etter.. begge testene var billig strimmel...
kei80 Skrevet 11. februar 2008 #4 Skrevet 11. februar 2008 ville kjøpt CB med fargeidikator.Alltid vært veldig til å stole på hos meg,bortsett fra denne gangen,men det skyldes tillig testing og ikke morgen urin(ikke første morgen urinen ) Masse lykke til! krysser for deg!!
♥Cherrypie♥ Skrevet 11. februar 2008 #5 Skrevet 11. februar 2008 det var veldig rart! jeg ville ventet til ikm eller dagen etterpå! vet ikke om det er noe forklaring på akkurat dette men de anbefaler mange å ikke teste før ikm pga at man kan oppleve akkuart det som du gjorde med pos test åså neg. ville bare ventet! lykke til da:) er jo en sjangse da siden den var pos, å du vet at følsomheten fra test til test kan variere mye! de skal være minst 25 en noen er mere følsom! dette gjelder cb og de fra apoteket også! så kan jo rett å slett være du har testa med en test som var mere følsom! men vanlighvis gjør dem ikke utslag for 3 dager før ikm:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå