Gå til innhold

ETTERLYSNING!!!!!

*Bluberrypai*og 3 prinsesser=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil ha tak på to ting

1. Gravid-selebukser fra Lindex. Virker ikke som de finnes lenger, noen som har et par å selge meg?

2. En grå og hvit 'lurvete' kosepus, kjøpt på Rimi i slutten av 2003. Eldstedatteren min er avhengig av sin, men den er så fillete at den vel snart går helt i stykker.

Hvis dere ikke har noen av disse tingene kan vel dere hjelpe meg å holde dette oppe på første siden=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*dytte*

Skrevet

Har selebuksen fra lindex

Skrevet

hvilken størrelse?

Skrevet

"S" om jeg ikke husker feil... Kab hende det var "M", bare husker at den var veldig liten etter noen mnd=S

Skrevet

Perfekt=) Hva vil du ha for den? Hvilken farge?

Skrevet

*dytte*

Skrevet

har du bilde av bamsen? kan hende det hjelper litt. her feks har vi uante mengder bamser, men jeg klarer ikke huske/ vet ikke hvor alle er kjøpt

Skrevet

Har ikke noe bilde jeg kan sende akkurat nå. Men har du en sån kosepus som er grå og hvit? Da kan jeg jo prøve å se om jeg kan legge inn eller sende deg et bilde senere?

Skrevet

jeg tror faktisk det, men jeg aner ikke hvor den er kjøpt eller hvor den ligger akkurat nå. kan du ikkel egge inn et bilde på profilen din da du får fiksa det da?

Skrevet

Skal se om jeg får gjort det litt senere ikveld=) *håpe håpe*

Skrevet

*dytt*

Skrevet

*dytter*

grå: fikk ikke ordnet med bilder igår kveld, skal se om jeg får ordnet det i løpet av dagen

Skrevet

*dytt dytt*

Skrevet

*dytter igjen*

Skrevet

*dytt*

Skrevet

*dytter* igjen

Skrevet

*Dyttings*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...