Miaria. Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 Er det det samme som klyster, eller er jeg helt på bærtur nå??hehe:)
Trultemora er presseklar!! Skrevet 11. februar 2008 #2 Skrevet 11. februar 2008 Jepp, det er klyster!
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2008 #3 Skrevet 11. februar 2008 Det er et lite klyster (ikke slike 1 og 2 liters som ble brukt før i tiden). Man har 2 varianter, på 120 ml og 240 ml. Det minste er det vanligste.
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2008 #4 Skrevet 11. februar 2008 Klyx er klyster. Dem som gis på sykehus inneholder rundt1 dl olje
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå