Gå til innhold

Hvilken laptop/bærbar pc har du eller anbefaler du?

Anbefalte innlegg

Gjest irismor
Skrevet

Må kjøpe meg ny da min synger for aller siste gang siste vers. Og samboeren må levere inn sin laptop fordi de har byttet til en liten ny sak (jeg klarer ikke å huske hva det heter).

Så hvor er det billgst og hvilket merke får man mest for pengene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva som er billigst og best aner jeg ikke. Men jeg har en Acer Aspire 3630, btalte vel ca. 7000 for den og er kjempe fornøyd!

Skrevet

Kjøpte gjennom et firma av en kompis av pappa, vent litt skal jeg se om jeg finner siden :)

Skrevet

Har en acer aspire 5600. Er meget fornøyd så langt.

Skrevet

Vi ahr acer aspire 5101awlmi..betalte rundt 8000 på el-price

Skrevet

Hmm, det var ikke så lett å finne det gitt. Men komplett.no selger Acer i alle fall. På acer.no står det også en liste over forhandlere.

Er en god stund siden jeg kjøpte min så godt mulig de ikke lager denne modellen lenger...

Skrevet

Har en HP Compaq nx6125 er 2- 3 år siden jeg kjøpte den men er kjempe fornøyd i alle fall.. Betalte 8500 for den mener jeg å huske..

På en butikk som heter BN Data.. :)

Skrevet

mannen min er veldig fornøyd med macbooken sin. JEg har faktisk fått forbud mot å kjøpe PC igjen ;)

Gjest irismor
Skrevet

Fattern anbefalte mac men jeg hadde egentlig ikke tenkt til å svi av over 7000.- på ny laptop. Blir kun brukt til dib, nettbank og en smule surfing.

Skrevet

Vil du ha noe annerledes med litt stil hvor stort sett alt er gjennomført og i tillegg slippe å bekymre deg for virus: kjøp en MAC.

Ellers kommer det helt ann på hve du skal bruke pc'en til. Dell (www.dell.no) har mange billige pc'er til helt grei kvalitet. Men husk å kjøpe en pc med MINST 1024 mb minne på, ellers går det treeeegt og du risikerer at pc'en henger ofte og må restartes.

Har helt grei erfaring med dell, til hjemmebruk.

Vil du ha en pålitelig og stabil pc, kjøp IBM. Vi har kun IBMservere på jobben, nettopp fordi de er stabile og stort sett til å stole på.

Jeg personlig har en HP Pavilion HDX, og har to andre bærbare HP'er. Har aldri hatt noen problemer med de og er veldig fornøyd med HP. Den jeg bruker nå betalte jeg 23000 for for et halvt års tid siden, men det er kanskje litt over pcbudsjettet ditt ;) Min har HD-widescreenskjerm og cd og dvdbrenner og jeg ville ha en litt rå pc fordi jeg skal redigere filmer ol. med den, og da er det en fordel at den har nok minne og er superrask.

Ellers kan du titte litt på f.eks www.dinside.no på pc-tester de har gort der.

Lykke til med pc-kjøp =)

Skrevet

Sjekk Elprice.no der har de mange billige pc'er. Selv har jeg Acer Aspire 9300 og er strålende fornøyd! Jeg har lyst på ny Acer aspire 7720, men den jeg har er ikke 1 år engang så jeg får vente litt før jeg kjøper ny =))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...