monca*84*j12 Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 Jeg hadde ikm på søndag... jeg tok en test lørdag, den var som ventet negativ.. fikk samme kvelden noe jeg anntok var tr, kjempe glad for det, ny pp=friskt mot=normal sylklus... Søndag morgen var tr borte... var bare kommet litt friskt blod, siden har jeg ikke sett snurten til tr... håper ikke det er syklusen min som driver å "Fu***" seg opp... sukk* Noen som vet hva det kan komme av/har samme erfaring? Tenkte på at det kunne være at jeg har lengre syklus enn anntat, og at det var spotting, men det var liksom helt friskt blod, bare litt... skjønner ikke noe...
♥Cherrypie♥ Skrevet 11. februar 2008 #2 Skrevet 11. februar 2008 kan du være gravid å at du bare hadde en slags festeblødning? hadde det forrige gang,blødde friskt blod litt av å på et par dager... kom rundt da jeg venta mensen!kan du ike ta en test da?;-)
monca*84*j12 Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. februar 2008 kunne jo tenkes jo, men trur ikke det heller... ingen symptomer... venter noen dager til og ser hva som skjer, kommer ikke tr tester jeg på ny...
♥Cherrypie♥ Skrevet 11. februar 2008 #4 Skrevet 11. februar 2008 er noen som er helt symptom fri til uke 6 og tilogmed lengre! så test medengag du får anledning for den viser nok svaret nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå