Anonym bruker Skrevet 11. februar 2008 #2 Skrevet 11. februar 2008 I dag har jeg trillet 2 turer:))) Deilig vær her på østlandet i dag.. Prøver og gå en lang trille tur om dagen.
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2008 #3 Skrevet 11. februar 2008 Vi triller som regel 3-5dgr i uka, eller så ofte som mulig! Men hver dag bli det ikke.
Mamma til snart 4 Skrevet 11. februar 2008 #4 Skrevet 11. februar 2008 hver dag. . har hund så jeg må nesten komme meg ut;)
petite fleur Skrevet 11. februar 2008 #5 Skrevet 11. februar 2008 Ca 3-4 dager i uka. Må ned en lang, bratt bakke, og er det isete er vi ganske stuck ;-)
linneae Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 11. februar 2008 triller selv 4-5 gng i uka. Syntes det er så deilig å lee seg litt samtidig som jenta mi elsker å trille tur.
Mammapudding Skrevet 11. februar 2008 #7 Skrevet 11. februar 2008 3 ganger om dagen, men jeg har en vanskelig baby da..hun nekter å sove hvis jeg ikke triller! Nå har jeg klart å venne henne til å sove etter at vogna er stoppet, så da slipper jeg å trille i mange timer pr dag:) Måtte trille i skikkelig snøvær for et par uker siden og da jeg kom inn tok jeg bilde av meg selv..jeg så ut som en snødame..så når hun blir eldre skal jeg vise henne hva mamman hennes måtte gjøre for at hun skulle få sove ;-)
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 11. februar 2008 #8 Skrevet 11. februar 2008 Hihi... Stilig, Leah og mamma! Syns jeg ser deg... Ikke så dumt å ta vare på et sånt bilde;) Selv prøver jeg å trille tur en gang om dagen iallfall sånn at mini får sovet ute, for han sover lengre og bedre ute enn han gjør inne... Av og til går jeg en lang tur (ca 2 timer) av og til en kortere runde på ca 30min. Idag har vi vært ute på 2 trilleturer for det er fantastisk flott vær! Men siden jeg er syk har det bare blitt korte trilleturer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå