Gå til innhold

Hvor ofte er dere ute og triller??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I dag har jeg trillet 2 turer:))) Deilig vær her på østlandet i dag.. Prøver og gå en lang trille tur om dagen.

Skrevet

Vi triller som regel 3-5dgr i uka, eller så ofte som mulig! Men hver dag bli det ikke.

Skrevet

hver dag. . har hund så jeg må nesten komme meg ut;)

Skrevet

Ca 3-4 dager i uka. Må ned en lang, bratt bakke, og er det isete er vi ganske stuck ;-)

Skrevet

triller selv 4-5 gng i uka. Syntes det er så deilig å lee seg litt samtidig som jenta mi elsker å trille tur.

Skrevet

3 ganger om dagen, men jeg har en vanskelig baby da..hun nekter å sove hvis jeg ikke triller! Nå har jeg klart å venne henne til å sove etter at vogna er stoppet, så da slipper jeg å trille i mange timer pr dag:) Måtte trille i skikkelig snøvær for et par uker siden og da jeg kom inn tok jeg bilde av meg selv..jeg så ut som en snødame..så når hun blir eldre skal jeg vise henne hva mamman hennes måtte gjøre for at hun skulle få sove ;-)

Skrevet

Hihi... Stilig, Leah og mamma! Syns jeg ser deg... Ikke så dumt å ta vare på et sånt bilde;)

Selv prøver jeg å trille tur en gang om dagen iallfall sånn at mini får sovet ute, for han sover lengre og bedre ute enn han gjør inne... Av og til går jeg en lang tur (ca 2 timer) av og til en kortere runde på ca 30min. Idag har vi vært ute på 2 trilleturer for det er fantastisk flott vær! Men siden jeg er syk har det bare blitt korte trilleturer...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...