Gå til innhold

Fritt sykehusvalg er en ting

Anbefalte innlegg

Skrevet

en annen ting er at sidene der ikke stemmer fordi de som gir opplysningene ikke forholder seg til virkeligheten..........at det tilfeldigvis i mitt tilfelle gjelder Østfold sentralsykehus er jo naturlig og akk o`ve så lite overraskende...............makan altså!

På siden sto det 14 uker, så 16 uker og nå 12 uker, mens realiteten visstnok er minimum et halvt år og det er....skal vi se......24 uker!!!!!

Jaja, kan vel alltids gå på medisiner et halvt år til jeg..........:-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er ikke så lett å telle de ukene vettu :-) 1 - 2-3- 3- 3- 3 4- 5- 5- 6- 7- 7- 7- 7-8- 9 -10-10 - 10 -10 -11 -12... ser du... det er vanskelig.

Skrevet

Kjempevanskelig faktisk;-)

Så derfor sa jeg til dama i tlf at da kan du notere at jeg ikke ønsker operasjon midt i sommerferien, men helst etter. Så knasker jeg medisiner litt til.....og slipper ørtiførti plaster på kroppen når jeg skal ligge og duve i Middelhavet:-)

Aldri så galt osv...........selv om jeg synes det er teit at de ikke klarer telle ordentlig da;-)

Skrevet

jeg mener leger og sykehusansatte har jo kun & i alle fag som har med tall og regning å gjøre.... det er kanskje litt mye å forlange at de kan telle sånn rett frem, når de egentlg er best på sånne x/+5Y - t4#X+y2 = en hest.

Skrevet

det skulle stå at de har 6'ere i alle fag

Skrevet

eller en ku.......kommer an på øyet som ser;-)

Håper de ser forskjell på meg og en ku da!!!

Skrevet

tja... penere, høyere, to ben, kun pupper ingen jur, lyst hår og skravlemunn... jeg tror de ser forskjell :-)

Skrevet

Ja la oss håpe:-) Selv om jeg synes kuene er pene dyr da:-)

Skrevet

En for kua, to for kalven, tre for grisen, fire for oksen...... Ække no` problem å telle vel.....

Men det nevnte sykehuset har vel større problemer enn det matematiske :o))

Nei, ikke plaster på kroppen som skal bli brun og fin.

Tror du de forstod det da????

Skrevet

Skal aldri si aldri.........tydelig at hun jeg snakket med var irritert på de som gir info til denne frittsykehusvalg siden, så kommunikasjonen er vel ikke på topp...........men det vet jeg jo fra før......dessverre............

Skrevet

de øver seg på å telle så mye at de glemmer å snakke sammen.

Skrevet

Kanskje det.............minnet meg forresten på at vi ikke har hørt noe mer fra sykehuset der siden møtet i nov/des vedr fødselen og jordmoren fra helvete heller...........tydeligvis ikke så nøye at de har slike ansatte............men mail er nå sendt til pasienombudet;-))

Skrevet

det er bra... det er ikke bar ei steinerskolen at oppfølging er et problem :-)

Skrevet

Hahahahaha, nei det skal være sikkert og visst:-)

Hehehehehe.............;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...