Dægern døtte Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 Er ikke den som legger ut mest innlegg her, men må nesten fortelle at vi har vært på ultralyd i dag:-) Viser seg at det er ei lita jente og at alt så fint ut! Terminen ble flyttet noen dager, men det gjør ikke noe. Den er nå satt til 17.07.08 Syntes det er litt ekstra stas med jente da, siden vi har 2 gutter på 9 og 7 år fra før:-)
jente2008+septemberbaby2011 Skrevet 11. februar 2008 #2 Skrevet 11. februar 2008 Gratulerer så mye med jenta!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå