Gå til innhold

noen som vet?????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har spm angående skygge streker!! hvis man har dette på testene er det da et falskt posetivt svar eller et tegn på at den er posetiv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ett tegn på at du produserer for lite hcg til at det gjør det helt store utslaget på testen. Eller at du har testet for tidlig.

På mine 3,5 år som prøver så har jeg aldri opplevd en falsk positiv test, men det er klart at tester man lenge før ikm, så kan det virke som om at den er falsk positiv hvis tanta kommer etterpå. Men da er egget befrukta,men at det ikke klarer å feste seg!

Hvor er du i syklusen da? når har du ikm?

Skrevet

sprakk nemlig litt her når jeg fikk besøk av vennine med tester fra apotekt!!

Den vannrette streken er veldigsvak men synlig men den loddrette er bare to streker på hver side som ser ut som de er på vei opp(en T oppned er vel den nærmest beskrivelsen jeg kommer) men ser den såkalte skygge streken loddrett ned hele veien.Men ikke satt meg inn i det med skygge streker,aldri vært tilfelle her før.Har ikm 15 så skal holde meg til da før jeg tester igjen.De gangene jeg har vært gravid får jeg alltid svakt resultat ,så får holde ut til helgen nå..

Skrevet

Er ikke sikker, men har lest her tidligere at det skal være farge på den.

Skrevet

tror jeg er rundt 22 dag,hadde el 1 etter eltesten og ikm 15.

Skrevet

ok,den er lyse grå..men får vel bare vente noen dage rå se igjen!

Skrevet

Streken skal være samme farge som test streken, hvilken type test brukte du??

Om du venter mer enn 5-10min kan det komme opp en kyggestrek, som skjer når testen tørker inn..

Om det er en meget svak strek der fordi du tester fortidlig kalles ikke dte en skyggestrek,men er kanskje vanskelig å se foskjell, kom streken opp med engang?? Da ville jeg testet igjen om en par til tre dager! spennende:-)

Skrevet

Skjønner! ja den kom med engang og kaste testen etter 3 min.Det var CB m fargeindikator og alltid fårr nøyaktige svar med den tilligere,men denne dagen var den litt uklar.Men har mye å si at jeg teste tillig og ikke med de frste dråpene på morgenen men med andre.

Forventer ingenting så det får bli som det blir :) men har fortsatt et lite håp!

Skrevet

Har du testet? Galning! *flire*

Bekrefter forøvrig at jeg ikke skal ;-) Er jo altfor tidlig, men guuuuuuuuuud så fristende!

Tenk... Er fortsatt en uke til jeg har planer om å teste! Er jo bare 3 dager til tr kan finne på å komme da, så er jo ikke sikkert spenningen varer så lenge :-S

Skrevet

Og HJERTLIG takk for raske svar jenter! Dere er gode som gull og støttende og herlig!!Krysser som bare det for hele gjengen her!!

Skrevet

åhhhh!!!! men vet du hva!-om streken kom opp medengang (altså den lodrette) så ville jeg stolt på testen altså! CB er alltid korrekt å gir ikke falske svar! å hvertfall ikke medengang! Hadde det vært skyggestrek hadde den kommet etter 5-10minutter! så dette lover godt!! du er gal ja som testa! men det hadde jeg å gjort om noen stod på døra med tester, hehe:-) så gøy!!krysser fingre for deg jeg nå*

Skrevet

Hehe ja mistet litt hode når det kom servert på døren her,ulempen og fordeler med venniner som jobber på apotek :)

Tiden får vise åssen det ligger ann til helgen!! takk for at du krysser,krysser som bare det tilbake :)

Skrevet

Tanta di får holde seg hjemme,du er ikke åpen for besøk på ni mnd nå :)hehe

ja er ikke helt stabil her omdagen,ikke med servering med tester på døren,toskete av meg,men spist er spist ,sier jeg bare :)

ny sjangser til helgen! forventer ingenting kjenner jeg!

krysser krysser som bare det for oss!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...