(S)TinkerBelle <3 Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 Noen som har denne? Kjøpte den i dag og håper jeg blir fornøyd. Noe må jeg jo ha på øra når jeg trener mot halv-marathon i oslo i september. Kjøpte skull candy ørepropper også da de som fulgte med var helt jævlig. De passet ikke i øra mine. (jada, jeg har rare ører) Uansett da, jeg vil vite om noen er fornøyd.
katlinka Skrevet 11. februar 2008 #2 Skrevet 11. februar 2008 Kjøpte en slik til mannen, husker ikke om det var 4gb akkurat, men det var veeldig stor lagringsplass til den. Den er bare heeelt genial (jadda, drar nytte av den jeg også)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. februar 2008 Man kan jo få kjøpt med 4, 8 eller 16 gb da. Om jeg trenger det så kjøper jeg en større minnebrikke etterhvert. Akkurat nå tror jeg det holder med opp til 2000 sanger. heheheheh!
Gjest Skrevet 11. februar 2008 #4 Skrevet 11. februar 2008 fikk den mec 2gb i morsdags gave og driver og setter meg inn i fen nå.. er så langt veldig fornøyd
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. februar 2008 creative zen stone plus da? den pytte-lille?
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 11. februar 2008 hihi, den ville jeg egentlig ha men så endte jeg opp med en med mye større skjerm på. gadget freak som jeg er. sukk. Om du bruker den på trening burde du kjøpe et sånn armbånd som passer til den..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå