M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 Jeg klør sååååååååååå vanvittig på øynene. Noen som vet hva det kan være? Er litt forkjølet. Kan det ha en sammenheng? Har aldri klødd så sykt på øynene før..
jåsjenta Skrevet 11. februar 2008 #2 Skrevet 11. februar 2008 Kan ha en sammenheng, men kan også være noe du reagerer på. Har du spist noe uvanlig, eller kanskje holdt på med noe, for så å tørke deg i øynene?
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. februar 2008 Ja kan være noe jeg har spist kanskje.. Tenkte ikke på det. Var i dåp i går, og der var det ikke akkurat hverdagskost;-) Tusen takk for svar:-)
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. februar 2008 I dag skal jeg til lege og TAKK for det!!!!!!!!!!!! Klør fortsatt så SINNSYKT at det er smertefult........ Irriterende å ikke vite hva det er også da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå