Gå til innhold

Kløe på øynene......


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg klør sååååååååååå vanvittig på øynene. Noen som vet hva det kan være? Er litt forkjølet. Kan det ha en sammenheng? Har aldri klødd så sykt på øynene før..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ha en sammenheng, men kan også være noe du reagerer på. Har du spist noe uvanlig, eller kanskje holdt på med noe, for så å tørke deg i øynene?

Skrevet

Ja kan være noe jeg har spist kanskje.. Tenkte ikke på det. Var i dåp i går, og der var det ikke akkurat hverdagskost;-)

Tusen takk for svar:-)

Skrevet

I dag skal jeg til lege og TAKK for det!!!!!!!!!!!! Klør fortsatt så SINNSYKT at det er smertefult........ Irriterende å ikke vite hva det er også da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...