Bea- Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 Skal til sunn ving resort alcudia i sommer, med Ving.Vurderer om jeg ska bestille all inclusive eller ikke? Hvordan er egentlig maten ? Føler det er litt sånn "pytt i panne" buffe... Noen som har reist med ving og harr all inclusive??
Gjest Skrevet 11. februar 2008 #2 Skrevet 11. februar 2008 Har ikke reist med ving eller til alcudia, men til egypt og hadde all inclusive. Der var det ymse med maten, noe var veldig godt, mens andre ting var veldig tørt. Det er vel sånn overalt )
lenej :o) Skrevet 11. februar 2008 #3 Skrevet 11. februar 2008 vel, eg sitt på sunwing fanabe, på tenerife nå, og har värt på sunving i arguineguin på gran canaria også. har ikek hatt all inklusiv, det er fokost, lunch og middag.. det er god mat her, men herregud.. du har jo ingenting å utfolde seg på! det er litt over 400spiseplasser her, hörte jeg noen si. og de er verdt å pröve, enn å spise det samme hver dag. .er jo spennende å gå ut å spise da. men siden vi har mini med, som sover når jeg er sulten, blir det mye take away her da.. :) els har du jo leilighet, du kan handle mat, og lage selv. vi har laget mat her, både kjöttboller, pasta, gröt og pannekaker
andreita med 2 prinsesser Skrevet 11. februar 2008 #4 Skrevet 11. februar 2008 Hei Jeg bor her som du skal og har jobbet i mange ar pa hotel, og maten er ok, men tror jeg hadde valgt halv pensjon,frokost og middag eller lunsj, man blir veldig bundet og i nærheten er det mange fine restauranter, og du bor jo rett på stranden så du har en spasertur på 10 min.inn til havnen eller mindre. Vi var nettopp på hotel i helgen med all incl. og man blir lei, og min datter spiste så og si ingenting hele helgen, så jeg ville valgt halv pensjon
firemerkersmør Skrevet 11. februar 2008 #5 Skrevet 11. februar 2008 Vært på det 2 ganger. Maten var kjempe god, men litt kjedelig i to uker. Blir jo mye det sammen. Kan gå ut å spise et par ganger da, og likevel lønner det seg. Veldig deilig å slippe å ha med penger ved bassenget/på stranda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå