madisen Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 ...er så redd for å bli skuffet. Har tester hjemme, både billigstrips og vanlig CB. Hadde bestemt meg for å teste i dag tidlig, men feiga ut. Er i 6 pp, 3 etter SA. Har egentlig en god magefølelse på at det kan ha klaffet denne gangen, hadde små blødninger en uke etter EL, kunne passet til festeblødning. Er øm nederst i magen, men puppene er ikke spesielt ømme, ikke mer enn de bruker å være mellom EL og IKM. Tenker bare jeg venter og ser, det er nesten bedre at tr kommer, enn å få en negativ test. Negativ CB digital er de verste; IKKE GRAVID lyser mot en når man håper og drømmer om det motsatte. Synes den er brutal, vil heller tolke svake streker.... Bare noen tanker fra meg i en spennende fase.
tingeling87 Skrevet 11. februar 2008 #2 Skrevet 11. februar 2008 jeg ville ha ventet og sett om mensen kom eller ikke. det er så leit å se på testen om den er negativ. hvis du venter litt til så sier nok kroppen din i fra hva som har skjedd denne pp..
madisen Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. februar 2008 Ja, tror jeg venter. Flere som har IKM i dag?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå