1+1=2+1+x Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 Vi bor i en høyblokk hvor de pusser opp badet i etegen over oss. Det blir jo selvsagt mye bråk av dette da veggene er av betong. Men kan støyen være skadelig for baby sine ører? Er jo ganske høy lyd selv om det pågår i etagen over oss. Hysterisk jeg;)
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2008 #2 Skrevet 11. februar 2008 Tror du kan ta det helt med ro:o) De tåler mer enn vi mener og er redd for:o)
mamazon <3<3<3 Skrevet 11. februar 2008 #3 Skrevet 11. februar 2008 Ifølge en kompis er det studier som viser at spedbarn tåler temmelig høy desibel i forhold til voksne. I begynnelsen har de jo også fortsatt fostervann i øregangene, som demper all lyd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå