Gå til innhold

Ok amme-bher på Kappahl/Lindex/HM?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sist sv.skap (3 år siden) fant jeg noen fine ammebh-er m spiler og blonder på Kappahl. Finnes de ennå? Og hva synes dere om de rimelige ammebh-ene vi finner på butikker som HM og Lindex? (Har ikke behov for superkvalitet, bare de er konfortable. Trenger nok 80C etterhvert...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De hadde ikke med spiler på index nå,ikke her hos meg i hvertfall.

Men de solge polstra bh`er,ser ut som en vanelig bh ikke de ``sokkene``

Vis du skjønner hva jeg mener??;=)

Har hørt at den kan være litt dumt med spiler pga de kan forutsake brystbetennelse(?)

Skrevet

Cubus og Lindex har greie.... med og uten spiler.

Skrevet

HM sine er IKKE gode for meg ihvertfall. Stroppen er så langt på siden, at de gnisser på armene :-(.

Skrevet

Dersom du ikke har større bryst, enn en c-cup etter hvert, så tror jeg sikkert HM, og lindex er helt kurrant.

Selv er jeg "en c" til vanlig, og er nå oppe i G!!!! Så jeg har virkelig behov for en skikkelig bh. Men fant noen ine på reflex, og de kostet kun 299,-

Har dem i alle str, og de var veldig komfortable. Hadde med spiler og, for de som må ha det.

Skrevet

Anbefaler amme-bh uten mye blonder og pyntedill - kjøpte en på Lindex med blonder, som jeg blir veldig "sår" av. Den sitter bra, men er ikke god mot huden på puppene. Myk bomull uten syntetiske greier er tingen, ihvertfall for meg! Har en som heter Mamabel/Triumph, også kjøpt på Lindex, som jeg er veldig fornøyd med. (den var kanskje ikke av den helt billigste sorten, men verdt det likevel)

Skrevet

spar kjøp har ok bher..

jeg fant til meg (80D) til 79 kroner...

men ellers har jeg en fra H&M, og 2 fra lindex..

den ene må jeg teipe litt med plasterteip, for den gnager bak med festet, men det er ikke noe problem.. eneste må huske å ta teipen av, ellers får jeg jo ikke bhen av.. 'flire*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...