*vil*ha*baby* Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 Jeg vet at man skal være forsiktig med en del løsemidler når man er gravid, som maling og sånn..Salmiakk lukter jo vanvittig sterkt- kan dette være farlig? Har ikke påvist noen graviditet enda, men har hatt ømme pupper i noen dager enda og håper:)
callmebecka Skrevet 11. februar 2008 #2 Skrevet 11. februar 2008 Det er en laaaaaang liste over ting man kan bekymre seg for som bare vil være bortkastet energi, og lukten av salmiakk havner på denne ;o) Skulle du av en eller annen grunn stå med nesa nedi dagen lang vil det selvfølgelig stille seg annerledes, men ikke bare fordi du kanskje er gravid, fordi det ville være skadelig for deg. Alt som du skulle komme til å lukte eller spise eller drikke som bekymrer deg, bare ta det med ro og ikke gjør det igjen. Fosteret ligger utrolig godt beskyttet, og det må mer enn bare tilfeldig eksponering til. (unntakene er jo selvfølgelig visse matvarer, skulle du frykte toxo smitte f.eks, vent et paar uker og ta en blodprøve. Men det skjer UTROLIG SJELDEN at noen blir smittet!!!) Håper du tester positivt snart, og at en spire er på vei!
*vil*ha*baby* Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. februar 2008 Jeg er ikke noe spesielt bekymret egentlig, men skal ha visning på leiligheten vår og skal vaske den skikkelig ned.. Lurer bare på om jeg skal sette samboeren på det.. jeg har bedre tid, men jeg gidder ikke å gjøre det om det er noe som er anbefalt å holde seg unna. Er ikke hysterisk, men så lenge jeg ikke vet så velger jeg heller å undersøke først- for å ikke gjøre noe dumt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå