¤ my precious ¤ Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 Hvis man er født 23, september, er man da jomfru eller vekt? ...jeg finner både og på nette, alt ettersom hvilken siden jeg søker på....
Gjest irismor Skrevet 11. februar 2008 #3 Skrevet 11. februar 2008 Jomfru. Mener å huske at grensen er 24 sept. Men det er ikke sikkert at jeg har rett.
¤ my precious ¤ Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. februar 2008 På wikipedia står det nemlig at man er vekt hvis man er født 23. sept....
Bonusmamma13 Skrevet 11. februar 2008 #5 Skrevet 11. februar 2008 Kommer an på når på døgnet man er født. Poden min er født 0726 og er da såvidt en vekt. Mener å huske at skiftet jomfru/vekt er like før det tidspunktet.. Fikk noen til å sjekke en astrologisk kalender. Du kan sikkert søke det opp på internett..
¤ my precious ¤ Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 11. februar 2008 Åja...hmm...tusen takk
~sjiraff~ Skrevet 11. februar 2008 #7 Skrevet 11. februar 2008 Jenta mi er også født 23/9, iflg noen horoskp er hun vekt, iflg andre horoskop er hun jomfru... Så det er ikke godt å si. Spørte en gang her inne hvor ei som holdt på med horoskop svarte. Hun fikk tidspunktet og årstallet itllegg til dato og mente da at hun var en vekt. Men har ikke fått sjekket dette opp andre steder..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå