Gå til innhold

sesongpremiere på lost


Anbefalte innlegg

Skrevet

13 februar på tv 4:)

 

klarer ikke vente på tvnorge!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

What??? svensk tv 4? når kl? åh som æ glæææær mæ:)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

jeg har sett de 2 første episodene, æddabædda ;)

Skrevet

gemte å sjekke klokkeslett, men tror det er kl. 21...?

 

må sjekke!

 

Skrevet
:P
Skrevet

Hvilken sesong er de på der? Lengre enn TVN?

 

 

 

Skrevet

jups!!!

 

21.00 gleder meg som en unge!!!!

 

å gubben er på jobb så jeg får huset og snop og alt for meg selv!!!

Skrevet

starter sesong 4.

 

TVN har sesong premiere 23 feb.

svensk tv4 pleier alltid å starte litt før

Skrevet

Jeg har allerede sett to episoder av den nye sesongen, og det er skikkelig spennende... GLED DERE!

Skrevet

sender en :P til deg og!

Skrevet

Er det samme episode som kommer til å bli sendt på tv norge ved sesongstart da?

Litt fristende å starte å se der istede om de er tidligere ute ja :P

Skrevet

palmesus og mamma til 3

 

hvor har dere sett de 2 første episodene?

Skrevet

Lastet ned episode 1 og 2 av sesong 4 vi også! Kjempe spennende:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...