Min *lille* prins*er stor* Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 13 februar på tv 4:) klarer ikke vente på tvnorge!
Yummy*Mummy* Skrevet 11. februar 2008 #2 Skrevet 11. februar 2008 What??? svensk tv 4? når kl? åh som æ glæææær mæ
Gjest Sekretøsa Skrevet 11. februar 2008 #3 Skrevet 11. februar 2008 jeg har sett de 2 første episodene, æddabædda
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. februar 2008 gemte å sjekke klokkeslett, men tror det er kl. 21...? må sjekke!
*ale* Skrevet 11. februar 2008 #6 Skrevet 11. februar 2008 Hvilken sesong er de på der? Lengre enn TVN?
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 11. februar 2008 jups!!! 21.00 gleder meg som en unge!!!! å gubben er på jobb så jeg får huset og snop og alt for meg selv!!!
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 11. februar 2008 starter sesong 4. TVN har sesong premiere 23 feb. svensk tv4 pleier alltid å starte litt før
mams-til-tre Skrevet 11. februar 2008 #9 Skrevet 11. februar 2008 Jeg har allerede sett to episoder av den nye sesongen, og det er skikkelig spennende... GLED DERE!
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #10 Skrevet 11. februar 2008 sender en til deg og!
3xmamma Skrevet 11. februar 2008 #11 Skrevet 11. februar 2008 Er det samme episode som kommer til å bli sendt på tv norge ved sesongstart da? Litt fristende å starte å se der istede om de er tidligere ute ja
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #12 Skrevet 11. februar 2008 palmesus og mamma til 3 hvor har dere sett de 2 første episodene?
Jenny-penny Skrevet 11. februar 2008 #14 Skrevet 11. februar 2008 Lastet ned episode 1 og 2 av sesong 4 vi også! Kjempe spennende:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå