Gå til innhold

jeg takket nei til stripping (!!!)

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte... kan ikke være desperat nok (selv om jeg føler jeg er det!). Jordmor, som forøvrig er en utrolig flott dame, skjønte det godt. Gutten kommer når han kommer, og det er ikke vitenskapelig bevist at det hjelper med stripping sa hun.

Men nå sitter jeg her da og angrer kanskje... Eller gjør jeg egentlig det? hm...

;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva innebærer det å bli strippet?

Skrevet

holder meg deg og jeg hadde gjort det samme. ville ikke angret.

Skrevet

Jeg vet ikke 100% helt hva det går ut på, men jordmor tøyer og bøyer på ting for å klargjøre litt... (tror jeg). Synes det kan holde med det fødselen vil bringe jeg da ;) Mange sier det er vondt.

Skrevet

Godt jeg ikke er alene om dette da. ;)

Skrevet

Her skal det ikke strippes.... Jeg har hatt to kjappe fødsler, så her skal ikke noe fremskyndes mer enn nødvendig.

Skrevet

Jeg ble strippet forrige søndag ca kl halv fem på ettermiddagen og kl 2134 holdt jeg min datter i armene :-) men det ska sies at de oxo tok vannet kvart på åtte ,så jeg hadde vondt i 1.5 time før hun var ute. Da hun strippet gjorde det litt vondt men hun var ordentli hardhendt , tok unna slimhinner som lå atmed fosterposen og det gjorde hun mange ganger var bare ute med handa å spyla av den:-) høres grusomt ut men funket for meg

Skrevet

Er du gal?? Sier ikke nei til stripping...jeg er på overtid og skal til JM i morgen og da skal hun værsegod få strippe meg. Er ikke noe annet jeg vil enn å holde min lille bebis i armene og da skal ingenting være uprøvd. Alle andre triksene er prøvd og oppskrytt for min del iallefall....:)

Skrevet

Jag hade också tackat nej...

Om du ångrar kan du säkert få en ny chans. :)

Skrevet

jeg ble strippet i helgen, uten noen som helst effekt, de kom ikek til, og tro meg, de prøvde!!! skikkelig vondt, følte meg helt ødelagt oppi der etterpå. senere samme dag skulle jeg til ny kontroll og de ville igjen prøve å løsne litt på fostersekken. takke nei denne gang, de kom uansett ikke til og veeelig vondt!! hun sa det gjorde ekstra vondt siden det ikke var modent, men hun fortsatte likevel å prøve.. nei, har vente så lenge nå at jeg klarer å vente til både kroppen min og lille jenta vår er klar for å komme ut...

Skrevet

Ble strippet forrige svangerskap, og fødte samme dag (men vannet hadde allerede gått, men jeg fikk ikke rier )

Dersom jeg blir tilbudt stripping hos jm, så sier jeg ja med det samme :o)

Men dersom du ønsker det alikevel, så kan du sikkert få komme tilbake å gjøre det. Er jo litt vondt, men helt overkommelig :) Og absolutt verdt dersom det kan fremskyndte ting.

Skrevet

jeg blei strippet idag :) sitter nesten bare å venter på at det skal komme litt rier hehe... syns ikke strippinga var så kjempe vondt jeg, hun bøyde og tøyde og ordna oppi der :)

Skrevet

Min kjære jordmor sa at stripping bare var tull. Det var vondt og ubehagelig, og hvis det skjedde noe etter stripping ville det antakelig skjedd uansett. Er jo mange som blir strippet uten at noe skjer. Så jeg holder med deg!!

Skrevet

uff det er vondt skal jeg lovet deg,jeg skrek nesten når legen gjorde det på sykehuset for og sette i gang litt fødsel til meg når jeg gikk med nr en...

Skrevet

Må man være moden for å bli strippet ???

Kan legen gjøre det, har ikke noe ny time hos jordmor men skal til legen i morra.

Skrevet

Er det ikke sånn at hvis man er moden, så skal det ikke gjøre noe vondt å bli strippet, mens hvis man er umoden så kan det lett gjøre ganske vondt, da?! Mener jeg har lest det et sted...

Skrevet

ja kanskje det, for jeg syns ikke det var spesielt vondt :)

Skrevet

Jeg ble også strippa med nr to, og en time etterpå gikk vannet.

Nå skal jeg til JM over helgen og hun får vær så god røske litt oppi der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...