Gå til innhold

I dag skal jeg prøve brudekjoler :))

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg gleder meg masse til i ettermiddag for da skal jeg, mamma og min forlover være med når jeg skal prøve brudekjoler, håper jeg finner en som er fint og passer slik at jeg slipper å gå til flere brudesalonger:)

vi skal gifte oss 28. juni 08 :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er gøy å prøve kjoler :-) Jeg har vært flere ganger å prøvd, men ikke funnet noen jeg liker - synes det er vanskelig, men ønsker deg lykke til!

Skrevet

Er akkurat hjemme etter å ha prøvd masse kjoler og det er nesten slitsomt he, he. Men har vært flere steder og plutselig er DEN bare der. Kjenn på magefølelsen og hvordan den sitter på. Og så vet du det bare!!! Lykke til. Er jo utrolig gøy...

Skrevet

Tror jeg har vært veeeldig tidlig ute jeg...har kjøpt og hentet kjolen allerede, skal gifte oss 30 august....men det er gøy og prøve...fant min på første forsøk jeg:):)

Lykke lykke til

Skrevet

da har jeg kommet hjem fra prøvingen :)

har prøvd 5 kjoler og nr 1 var finest så den tok jeg..

må nok ned 4-5kg for den satt ganske etter hehe men så har jeg 4 mnd på å gå ned de få kgene da så det er jo ikke så stort problem :)

Skrevet

en kjole fra nederland merke heter D'zage

prøver å finne kjolen på siden til leverandøren men finner den ikke!

Skrevet

Hei du :-)

Har ikke "snakket" med deg på lenge. Vi hadde jo termin samtidig! Tvillingene mine kom 16.november etter at fødselen ble satt i gang i uke 38. Det blir bryllup her også, i mai. Vi skal gifte oss hemmelig, og så annonsere det på navnefesten til guttene. Kjøpte kjole forrige uke. Den er todelt, og som deg må jeg ned noen kilo for at den skal sitte perfekt.. kan hende det er nok å ikke fullamme to da (det er puppene som er hovedproblemet) - men skal ta av noen kilo for sikkerhets skyld. Skjørtet satt som støpt, både rundt magen og i lengden, ikke verst da jeg bare rager 155 over bakken... Synes det var morsomt at dere også skal gifte dere :-)

Skrevet

heisann

ja det var lenge siden sist vi har tastet !

så gøy at dere også skal gifte dere snart da :)

ja det var gøy å prøve så mange fine kjoler der vi var, men som du leser så synes jeg den første jeg prøvde var finest og det synes mamma og forlovern min også..

lykke til med gifte målet i mai..kan jo hende vi taster før den tid også

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...