mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 Dette har jo vi visst om i lang tid....... )) http://www.woman24.no/sex_og_samliv/article30610.ece
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. februar 2008 #2 Skrevet 11. februar 2008 Nemlig:-) Og da passer det kanskje å legge det ut på skravle eller??? Det heier jeg på at du vil:-))) Og jeg lover å svare der også:-)
frøydis m/ 4 Skrevet 11. februar 2008 #3 Skrevet 11. februar 2008 Tenk å lage lange artikler om selvfølgeligheter :-))
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. februar 2008 Jeg blir vel lynsja da...... Da får jeg vel bare høre hvor uattraktivt det er med sånne gamle mødre og stakkars barna våre..., er ikke sikkert vi lever når de begynner på skolen. Og for ikke å snakke om hvor ekkelt det er å se damer med rynker og små barn...
Gjest Skrevet 11. februar 2008 #5 Skrevet 11. februar 2008 Hallejula og amen i samme åndedrag. Jeg synes at det er veldig passende å legge dette ut på skravlisen... Hipp hurra for flotte, modne damer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå