M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 Ser i et annet innlegg her at du ikke har noen symptomer denne mnd.. Det har ikke jeg heller... Og det er faktisk første pp for min del der jeg ikke har "symptomer";-) He he jeg lurer jo litt på jeg da om det kanskje kan være et positivt tegn;-) Har du hatt "symptomer" de andre pp`ene dine? KLem og lykke til fra meg som håååååper at 0 "symptomer"=et positivt tegn;-)
Dotten Skrevet 11. februar 2008 #2 Skrevet 11. februar 2008 Hei! Vet du hva... så husker jeg ikke det helt, men de siste pp'en har jeg absoulutt hatt flere symptomer, uten at det har blitt noe spire av det. Men nå er jeg jo i min 19. forbannede pp, så hvordan det har vært hele veien har jeg glemt. Prøver vel å fortrenge skuffelsen for tr besøk jevnlig! Men en ting er sikkert. Sist jeg var gravid, hadde jeg null symptomer (som jeg visste om) på at jeg var gravid, med unntak av at tanta aldri kom. Testet svakt positiv etter en dag eller to. Vi var jo prøvere, men ikke sånn at vi hadde sex rundt el. Vi tok det som det kom. Nå som vi prøver på nr. 2, har det blitt litt sånn opp og ned om vi har hatt sex rundt el. (Mye sykdom som har "ødelagt"... småbarn i barnehage, huff). Har tenkt å kjøpe el-tester neste pp (som jeg regner med kommer) for første gang, da jeg tror at jeg har el rundt dag 9-11... har i hvert fall masse slim (el-slim) rundt de dagene, og ikke rundt dag 12-14 som man skulle tro var el-tid! Har som skrevet veldig stabil syklus sånn ellers. Masse lykke til til deg også, og la oss håpe dette er noe positivt at vi ikke har symptomer i det hele tatt Klem tilbake
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. februar 2008 Tuen takk for svaret:-) Ja jeg unner VIRKELIG deg å bli gravid nå!!!!! Forstår godt at ikke du husker, etter så mange pp. Men nå krysser jeg fingrene for at null symptomer=veldig positivt for deg og for meg:-) Lykke lykke til Klem fra M-79:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå