*smula* Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 Har hørt en sang på radioen, som inneholder noen av disse strofene. * Jeg løfter deg opp * Jeg holder deg tett inn til meg * Babyenm min, jeg elsker deg Eller noe sånt. Noen som kjenner det igjen?
*Smiley* Skrevet 11. februar 2008 #2 Skrevet 11. februar 2008 Vi pleier å synge den på babysangen. søk på nettet så finner du den sikkert. Jeg husker ikke hva den heter i farta
mammatrollet + spire i magen Skrevet 11. februar 2008 #3 Skrevet 11. februar 2008 synger den på babysang. den heter bare jeg løfter deg opp, fins på barnecden Bom Chicka Bom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå