Gjest Sekretøsa Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 Jeg blir gal! Så fort jeg skal si noe til jentungen, så tviholder hun seg for ørene, fordi hun ikke vil høre! Gjør hun noe galt, som hun vet jeg skal si noe på, så stapper ho fingra inn før jeg rekker og åpne munnen! Im going crazy... går det over??? ho er 3 år og 4 mnd.. sånn btw
Pampers123 Skrevet 11. februar 2008 #2 Skrevet 11. februar 2008 Hehe.. jeg har en på 3,5år og han svarer meg med å gå han. Men jeg suser fort etter. Det går nok over,du kan jo evnt. ta fingrene hennes ut av øra når du snakker til henne
Gjest Sekretøsa Skrevet 11. februar 2008 #3 Skrevet 11. februar 2008 Ja, jeg gjør det. .og forklarer at det ikke er lov og gjøre sånt bare fordi hun ikke vil høre, men da blir ho drit fornærma, og begynner og sutre... og jeg som trodde vi hadde kommet inn i en god stim hva angår humør, men det ser jaggu ikke sånn ut...
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 11. februar 2008 #4 Skrevet 11. februar 2008 Hørtes kjent ut, min blir 4 i mars, han holder seg ikkje for øra men svarar med ein gong eg prøver å snakke til han med "eg veit mamma!!" Hvis han syns eg er for masete så holder han meg for munnen, noko eg nektar og klikkar for, får panikk eg da, likar det ikkje i det heile tatt og det veit han, er bedre på det nå. Men han svarar før eg rekker å snakke med han så det blir ein god del krangling før eg har fått fram det eg vil og han har ikkje fått med seg noko av det eg har sagt................ Overser masse nå men er ikkje sikker på om det fungerer heller...........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå