Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff nå sitter jeg med en ekkel klump i magen. Har legetime neste mandag, men i dag ringte de fra legekontoret for legen ville prate med meg i morra. Er verdensmester i å tenke negativt.... Håper timene til i morra går kjempe fort!

Videoannonse
Annonse
Gjest stockholms tjej
Skrevet

jeg skjønner att du er nervøs...men de er sikkert ikke noe farligt..

Håller tummene for deg=)

Skrevet

huff så skummelt da... jeg er også verdensmester i å tenke negativt så pleier å bli positivt overrasket når jeg finner ut hva det er .. Krysser fingrene og håper det blir sånn for deg også :o)

masse lykke til i morgen..

Er også en av dem som blir UTROLIG nysgjerrig så må gjerne oppdatere oss om du vil :o)

(``,)

Skrevet

Takk for det:) Kommer sikkert til å sove dårlig i natt...også er det brått bare en liten tulle ting. Men det er kanskje bedre å tenke negativt og at det snur seg til noe positivt.

Skrevet

Krysser fingrene for at det ikke er noe galt da...

klem

Skrevet

Kanskje legen måtte flytte timen fordi h*n selv må noe spesielt den dagen du egentlig hadde time? Sykt barn/kurs/tannlegen. Det hender jo det også! :)

Skrevet

Nei:( Skal forsatt ha mandagstimen...

Skrevet

Hmm. jeg hadde spurt hva det gjaldt. og krevd å få vite om det er noe gale om det skulle være det....men det er helt sikkert ikke noe gale i det hele tatt...de må jo skjønne at du begynner å lure.

så hadde det vært noe så hadde du fått time idag...

ykke til...krysser fingrene for deg:D

Skrevet

men hvis det hadde vært noe skikkelig alvorlig tror du ikke at de ville sagt i fra med en gang da.? kanskje du må ta en ekstra blodprøve eller noe fordi du har hatt noe som har vært for lavt eller for høyt? bare for å sjekke en gang til? for hvis de tar den i morgen så har de svaret til du skal på ny time?? går sikkert greit. de kan jo ikke ringe sånn hvis det er noe alvorlig da må de si det.

Skrevet

Er bare kjempe oppgitt.... Det var ingen ting nytt. Har vært syk en del uker og de finner ikke helt ut hvorfor/hva. Så det legen skulle fortelle i går var at prøvene mine forsatt var dårlige og at han var bekymret. Jeg hadde mest lyst til å skrike. Dro fra legekontoret i sinne og etter en time ringte de igjen så da er det nye time i morgen. Jeg blir jo ikke friskere av å fly hos legen to ganger i uka!!!

Takk for alle varme tanker:)

Skrevet

uff stakar deg. Du har helt rett, du blir ikke friskere av å fly til legen!

Jeg har vært borti det samme, var heldigvis ikke gravid! Legen tok en million prøver og til slutt gav han bare opp. "nei beklager jeg veit ikke hva som feiler deg!." Og så var det slutt... Fant tilslutt ut (selv!) at jeg hadde muggsoppallergi, så jeg ble frisk når jeg flytta inn til min nåværende samboer...

Skrevet

uff da.. håper virkelig de kan finne ut av dette og ikke bare si at de vet ikke hva dette er og blir bekymret. nei håper de finner det ut til slutt.

masse lykke til med deg.

Skrevet

Huff... Jeg vet AKKURAT hvordan du har det!!! Jeg er likens, tenker død og fordervelse og det som verre er, dersom noe ikke stemmer med MIN oppfatning av normalt.

Håper alt er ok med deg og babyen...

Jeg skal til jm i morgen, første timen der, og jeg gruer meg bare sååå sinnsykt!! Får svar på prøvene mine da og... Tenk om noe er galt med meg eller ungen?? Huff... Har mest lyst å skippe hele timen... Men det hjelper jo lite, gå med angst ENDA lenger da. Bedre å vite enn ikke vite, tross alt...

Lykke til, du og, i morgen...

Skrevet

Hvordan gikk det i dag??

Med meg gikk alt bra... Ingenting galt her, HELDIGVIS :))

Hilsen Anonym, 23.25...

Skrevet

Egentlig ikke noe nytt i dag:( Prøvene mine er forsatt ikke bra, så da tok vi mange nye prøver. Legen klør seg i hodet og leter veldig etter en forklaring på dårlige prøvesvar. Fikk høre hjertelyden til minsten og det er alltid godt med en bekreftelse på at ting står bra til der inne:)

Nå har jeg legefri fram til mandag og da er det vel nye svar og nye prøver igjen...

Godt at alt gikk bra for deg anonym:)

Som regel er det vel sjelden noe galt, men det er ikke alltid like lett å tenke positivt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...