dame81 Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 er det flere en meg som er rundt 7 uker som nesten ikke har symptomer?? blir nesten litt beskymra jeg. hehe:)
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 11. februar 2008 #2 Skrevet 11. februar 2008 Jeg hadde ikke symptomer i uke 7. Ikke annet nå heller (10+2) enn dundrende hodepine og ømme pupper. Blir bekymret selv, men er viist normalt.
dame81 Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. februar 2008 okey hehe. jeg hadde sånne mens murringer men har ikke hatt det på et par dager. jeg blir beskymra jeg da. men hvis det er normalt så hehe
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 11. februar 2008 #4 Skrevet 11. februar 2008 Det er visst normalt ja, men jeg klarer ikke slappe av selv. Hehe. Hvis du leter litt nedover finner du noen tråder om nettopp dette som er startet av andre. Godt å vite at man ikke er alene ihvertfall
dame81 Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. februar 2008 ja det er godt det er flere av oss. hehe. og tusen takk for svar:)
Mamma`s lille venn + spire ;) Skrevet 11. februar 2008 #6 Skrevet 11. februar 2008 Hei. Var skikkelig kvalm og trøtt, og hadde hodepine da jeg gikk gravid med sønnen vår. Nå har jeg nesten ingen symptomer. Var litt kvalm og uggen et par dager, og i går og i dag har jeg vært litt svimmel, men ellers nesten ingenting. Så her har jeg egentlig ikke helt tatt dette svangerskapet inn over meg ennå
Gjest Skrevet 11. februar 2008 #7 Skrevet 11. februar 2008 Denne gangen er jeg utrolig kvalm,trøtt og sliten,så her er det symptomer i fleng. Men jeg har to barn fra før,og i de svangerskapene hadde jeg ikke et eneste symptom på mange mnd. Eneste var bekkenløsning litt ut i svangerskapet. Så det å ha mange symptomer er like normalt som å ikke ha noen;) Bare nyt det!!!!hehe... Lykke til videre i svangerskapet:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå