Gå til innhold

hva synes dere om disse capene her?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Linken funker ikke...

Skrevet

Jeg likte de ikke noe særlig, men smaken er som...

Ring på fingeren, du må fjerne 20% om du vil se de.

Skrevet

Sånn har jeg bestilt!! (Og mottatt) :) Den var kjempefin, mye billigere enn man får de i Norge. Eneste som var litt dumt er at den er veldig stor, jeg er ganske stor selv, eller normal pluss, og den var nesten litt for stor til meg. Men det er bare fra kirken og ut i bilen, gidder ikke å begynne å styre med å finne en ny for de 50 meterene.

Skrevet

de var kjempefine.. =) sånn er jeg også ute etter..

har fått ring på fingeren:

hvordan var kvaliteten? og hva bet du for det? med toll og alt det der?? =)

Skrevet

Med toll og alt mener jeg at det kom på rundt 1000 kr. Min er 37 tommer lang, ca. 95 cm. Hvis man har dårlig tid sender hun det som hastepost, det kostet 20 dollar ekstra (har regnet med de i de 1000 kr.) Da fikk jeg den på 4 dager midt i romjula! Ellers ville det tatt 6 uker mener jeg hun skrev. Jeg fant ikke den fargen/lengden jeg var ute etter, så jeg sendte en mail til henne og spurte om det var mulig å bestille allikevel, og det var ikke noe problem. Da la hun ut en egen auksjon bare til meg. Kvaliteten er kjempebra, tykt fint stoff. Absolutt ett bra kjøp vil jeg si! Men hvis du vil ha en mer annvendelig cape som du også kan bruke senere så kan du jo velge en annen farge på fóret (jeg valgte ivory både innvendig og utvendig.) Den kan nemlig snus og brukes andre veien og, det er jo smart :)

Skrevet

jeg skal også ha 37 '' og ivory farge. skal bestille et til datteren min også som skal være brudepike..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...