annem-gravid:-)))) Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 Hei. Kan du være så snill å spå meg. Eg er født 24.10.68 og min mann 05.01.69. Eg har tre barn fra før, født i 94,99 og 02. Har prøvd i 1,5 år og venter like spent og frustrert hver måned... Blir det ett barn til på meg og når?
Mamalari Skrevet 11. februar 2008 #2 Skrevet 11. februar 2008 Får opp at det vil klaffe i løpet av dette året, ser ut som det blir til sommeren. Får opp at barna du har i fra før er gutter. Føler at dette vil bli den siste, og at sistemann vil bli ei jente.
annem-gravid:-)))) Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. februar 2008 Tusen takk. Stemmer at eg har tre gutter fra før:-). Høres fantastisk ut med ei jente. Hadde håpet at jeg skulle bli gravid senest i mars, slik at jeg fødte i år. Hadde egentlig tenkt å slutte av forsøk og begynne på p-piller og medisin igjen da, men du er den andre som spår meg ei jente, så kanskje jeg ikke skal gi opp nå likevel? Blir så sliten av å vente og prøve.
Mamalari Skrevet 11. februar 2008 #4 Skrevet 11. februar 2008 Det kan jo hende det klaffer snart. Jeg får opp at det vil skje i løpet av året. Men ikke helt når. Fikk bare en sterkere følelse av sommeren. Får iallfall opp 4 barn på deg jeg da;) Skjønner godt at denne prøvingen tærer på. Men har du kontaktet lege da? kanskje det vil få litt fortgang i sakene
Vannmelonen Skrevet 11. februar 2008 #5 Skrevet 11. februar 2008 Prøver meg jeg.. Jeg er født 21.04.81 Han er født 24.11.80
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå