Sofi31 Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 Noen som vet hvem som driver akupunktur på gravide i Bergen??
Gjest Skrevet 11. februar 2008 #2 Skrevet 11. februar 2008 Jeg har gått på Nesttun helseklinikk. Veldig fornøyd, 400 kr første gang deretter 300 kr. Har egen hjemmeside hvor du kan lese litt hvis du vil, har ikke linken her men du kan jo bare google navnet.
Sofi31 Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. februar 2008 Tusen thank you! ) Nå har jeg sendt dem mail!
Sofi31 Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. februar 2008 Behandlingen begynner i uke 36 Gleder meg, for det var jammen meg effektivt med 3.mann!
Gjest Skrevet 12. februar 2008 #5 Skrevet 12. februar 2008 Flott at du fikk time! Jeg har verdsatt disse ukentlige "energipillene" mine utrolig høyt. Merket ingenting den dagen jeg tok akupunktur, men både formen og energien var betraktlig bedre dagen etterepå og de påfølgende dagene frem til neste behandling. Hvordan synes du det hjalp på nr tre? Som smertestillende, gikk fødselen raskere eler på andre måter? Er fem dager over og begynner å bli temmelig spent her jeg sitter....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå