fisk-76 med fjerdemann i magen Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 Jeg er nesten 8 uker på veg og syns magen min har blitt større.Men kan jo bare være luft. Føler meg litt oppblåst. Dere som er kommet ca like langt, hvordan føler dere dere nå med tanke på trøtthet, kvalme? Jeg er så innmari trøtt. Skal på nattevakt i natt. Jobber på et sykehjem. Lurer på hvordan det skal gå. Er litt kvalm innimellom. Hvis det er lenge siden jeg har spist blir jeg helt skjelven.
dame81 Skrevet 11. februar 2008 #2 Skrevet 11. februar 2008 hei jeg er ikke like langt men jeg er 7 uker i morra. men jeg merker det selv jeg at magen har vokst. magen min kom fort sist gang oxo. hehe
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 11. februar 2008 #3 Skrevet 11. februar 2008 hei;) er nå 9+1 uker på vei! merker ikke så mye på magen, men på kvelden er jeg veldig oppblåst og da blåser det seg ut hehe.. da er den ganske hard. men trøttheten merker jeg! særlig midt på dagen, da kunne jeg bare ha lagt meg igjen. om morgenen er jeg kjempetrøtt. ellers har jeg ikke noe særlig kvalme, bare om morgenen av og til men det hjelper med en gang jeg får noe frukt eller noe i kroppen;) kjenner til problemet med spisingen, når jeg ikke har spist på lenge blir jeg helt rar i kroppen.
Thilde78 Skrevet 13. februar 2008 #4 Skrevet 13. februar 2008 Hei! Eg er 9 veker på vei, har to jenter frå før med kun 16 mnd imellom. Var veldig liten med begge to, og hadde kjempefine svangerskap. Er sjukepleiar, men jobben gikk heilt fint. Denne graviditeten her er annaleis, er trøtt, kvalm og vert lett svimmel. Dessuten er magen godt synleg allerede!! Føler meg og litt oppblåst, spes på em. Og de var den ikkje med dei andre!! Passar på å ha med niste med knekkebrød og ein joghurt om eg må fyke ut på opprag, men håper at det rettar seg etterkvart..
Miss Misantrop Skrevet 14. februar 2008 #5 Skrevet 14. februar 2008 Hei, jeg har gaatt ned 8 pund siste ukene. Jeg hadde flat mage, naa har den alltid en bulk som ikke gaar bort. Dette er forste babyen min. At det bare er luft tror jeg ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå