Gå til innhold

Bind etter fødsel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen med erfaring?hva er å anbefale?

er helt blank på bind selv - har alltid brukt tamponger!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På sykehuset får du bind etter fødselen. Ellers har jeg inntrykk av at de fleste bruker nattbind etterpå.

Skrevet

tenkte på etter selve sykehusoppholdet ja:)

Nå føler jeg meg som 13 igjen, men er man avhengig av å ha truse når man bruker bind?eller sitter de like bra om man bruker hipsters?

haha *rødme*

Skrevet

Jeg har kjøpt inn Libresse nattbind med vinger.

Samboer presterete å lese feil på handlelisten her om dagen, jeg hadde skrevet salsa, han kom hjem med en pakke SABA. Ja ja, han følte de kikket på han i butikken, men men. De virker ihvertfall myke, men uten vinger og teip.....har flirt godt av han etter dette! Han er ihvertfall pliktoppfyllende...hihihii......

Ellers selger de også myke store bind på europris BILLIG.

Skrevet

Ikke så lett med vinger på hipsters vel? Eller er jeg helt grønn på hipsters? hihi

Skrevet

Jeg anbefaler ALways nattbind, Libresse er så hardt i forhold. Man er ganske øm og sår der nede etterpå så jo mykere et bind er jo bedre.

Jeg klarte iallefall ikke bruke librese siden bind sist, det gikk kun på Always.

Skrevet

Nei, ikke vet jeg. Jeg spør tross alt, haha, hvem er grønnest?Samboeren sitter å ler og er flau sammen med meg!

Skrevet

Nattbind med vinger er best så slipper man å engste seg for lekasje.- men har man sydd og har veldig vondt for å sitte er faktisk SABA best. Det henger godt det altså.. :-) Så ikke dumt å ha en slik pakke i reserve..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...