Axus' girlfriend Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 Noen med erfaring?hva er å anbefale? er helt blank på bind selv - har alltid brukt tamponger!
mamma050308 Skrevet 11. februar 2008 #2 Skrevet 11. februar 2008 På sykehuset får du bind etter fødselen. Ellers har jeg inntrykk av at de fleste bruker nattbind etterpå.
Axus' girlfriend Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. februar 2008 tenkte på etter selve sykehusoppholdet ja:) Nå føler jeg meg som 13 igjen, men er man avhengig av å ha truse når man bruker bind?eller sitter de like bra om man bruker hipsters? haha *rødme*
Sunshine26 Skrevet 11. februar 2008 #4 Skrevet 11. februar 2008 Jeg har kjøpt inn Libresse nattbind med vinger. Samboer presterete å lese feil på handlelisten her om dagen, jeg hadde skrevet salsa, han kom hjem med en pakke SABA. Ja ja, han følte de kikket på han i butikken, men men. De virker ihvertfall myke, men uten vinger og teip.....har flirt godt av han etter dette! Han er ihvertfall pliktoppfyllende...hihihii...... Ellers selger de også myke store bind på europris BILLIG.
Sunshine26 Skrevet 11. februar 2008 #5 Skrevet 11. februar 2008 Ikke så lett med vinger på hipsters vel? Eller er jeg helt grønn på hipsters? hihi
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2008 #6 Skrevet 11. februar 2008 Jeg anbefaler ALways nattbind, Libresse er så hardt i forhold. Man er ganske øm og sår der nede etterpå så jo mykere et bind er jo bedre. Jeg klarte iallefall ikke bruke librese siden bind sist, det gikk kun på Always.
Axus' girlfriend Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 11. februar 2008 Nei, ikke vet jeg. Jeg spør tross alt, haha, hvem er grønnest?Samboeren sitter å ler og er flau sammen med meg!
UngVoksen-over termin Skrevet 11. februar 2008 #8 Skrevet 11. februar 2008 Nattbind med vinger er best så slipper man å engste seg for lekasje.- men har man sydd og har veldig vondt for å sitte er faktisk SABA best. Det henger godt det altså.. :-) Så ikke dumt å ha en slik pakke i reserve..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå