Anonym bruker Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 Jeg og min kjæreste har forlovet oss, han bor ikke sammen med meg og den min lille ennå fordi han må få ting i orden med jobb. Igår (på morsdagen) tok jeg en graviditetstest fordi jeghadde en litenmistanke, kun pga min kropps oppførsel i det siste. skulle hatt mensen idag. Den viste svakt positiv, men vi ha jo brukt kondom og man ser vel om det er sprekki det? og det har vi jo ikke sett noe til.. Jeg fatter ikke hvordan dette er mulig.. Vi har jo begge lyst på barn, men vi hadde tenkt å vente til vi iallefall har bodd sammen en stund, planen var å begynne å prve om et års tid... Det er litt blandede føleser rundt dete for oss begge, men barnet er jo i magen min og der skal det bli til termin... kryssfingrene for oss er dere snille. føler jeg trenger dette..
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2008 #2 Skrevet 11. februar 2008 Veit faktisk at ein del unger/ungdommer har/har hatt som "hobby" å stikke hull i kondompakker med nåler på butikk, dessverre. Desse trur eg er vanskelig å sjå. Berre som advarsel. Det er nok med eit slikt hull,dessverre.... Kan jo også være at dere har hatt samleie før kondom ble tatt på(før ejakulasjon). husk at det alltid kommer litt "smørevæske" fra penis tidligere, og ei sædcelle er faktisk nok:) Eller flere samleier etter hverandre uten skikkelig vask mellom....
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2008 #3 Skrevet 11. februar 2008 Da er det vel noen shitunger som har lekt seg i butikken, vi har brukt kondom under hele samleiet. Men men.. jeg begynner å se frem til å bli tobarnsmamma, litt skummelt ennå, men dette skal gå fint:)
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2008 #4 Skrevet 11. februar 2008 Skjønner at det er et sjokk og ikke slik dere hadde ønsket...men dere har tydligvis tenkt å satse på hverandre i og med at dere har forlovet dere GRATULERE. Skal se at det er "meningen" at dere skal stifte familie så fort. Tror det går veldig fint med dere jeg. Lykke til. Men gud for en hobby ungdommer har av å gjøre slike ting....
Gjest Skrevet 11. februar 2008 #5 Skrevet 11. februar 2008 Gratulerer:) Tror det er en mening med alt jeg så da er det nok ment å bli slik;) krysser fingrene for dere, det går nok kjempebra:)
Sabina og gjengen Skrevet 12. februar 2008 #6 Skrevet 12. februar 2008 Jeg håper det går bra.. begynner å glede meg nå, ser på fodeler og prøver å tenke praktisk. Savner kjæresten min masse og skulle ønske han kunne være sammen med gutten min, magen og meg hele tida... men til sommeren kan han det:) Kommer like gjerne "ut" jeg nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå