Gå til innhold

Skal jeg gi opp nå??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i et forhold, hvor det har gått nedover ei godt stund...Dette er ikke bf.. Jeg er immari gla i han, men mye er ødelagt. Han var utro for en tid tilbake, og etter det har ingenting blitt det samme.Vi krangler om alt og ingenting.Noe er selvsagt også min feil, så vi har skyld begge to. Hver gang tenker jeg at nå er det nok...- men, så klarer jeg aldri ta steget fullt ut...hvorfor? Vi har det virkelig ikke bra sammen lenger!! Han synes ikke jeg viser nok at jeg er gla i han(må si det tusen ganger for at han skal være fornøyd), at jeg bør sende koselige meldinger til han når han er på jobb osv.

- I tillegg så er det slik at når vi ikke har det bra, så orker jeg ikke ha sex heller...- og da er den ballen i gang også..Han sier han lever i sølibat dersom han må gå i et par dager uten, spydige kommentarer osv...-det resulterer i at jeg får enda mindre lyst...-dette forstår han virkelig ikke!! han sier jeg burde ta initiativ til å ha sex, selv om vi har det drit..Er jeg virkelig så teit? Jeg synes at å sende meldinger mens han er på jobb i ny og ne er koselig, men det må da virkeig ikke være sånn at dette er et "krav"?

Jeg vet ikke...er bare sliten, og veldig lei...samtidid vet jeg, at jeg nok en gang, kommer til å la det skura og gå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Får vondt av deg når jeg leser dette....det er 10 ganger bedre å være singel enn å være i et forhold som ikke fungerer...

Det virker da overhodet ikke som han respekterer deg?

Dersom man ønsker at den andre skal sende koslige meldinger ...ha mye sex så må man jo legge opp til at den andre part faktisk syns det er koslig. Får man tilbakemeldinger og blir behandlet bra så er dette jo noe de fleste gjør med stor glede..

Du skal ikke føle at du må gi han mer sex enn du selv ønsker...

Dette med at han har vert utro og sier jo mye...jeg var sammen med en som var utro mot meg...jeg tilga han en gang..men gud så mye krangel det ble mellom oss etterpå - nettopp pga at tilliten og respekten min for han var borte...og han var som det hetes: En gang utro alltid utro...og da ble det slutt.

Syns ikke dette høres bra ut for deg...kom deg ut og finn noen som fortjenter deg...eller vær singel...det er faktisk ikke så ille det heller :)

Skrevet

Først er han utro og så må DU bevise at du er glad i ham? Logisk... Han burde jo krype i støvet, og hvertfall ikke stille krav om kosemose SMS'er (som i beste fall er usjarmerende), og konstant service i senga. Nei dette virker ikke som en du vil fortsette å ha noe forhold til. Høres ut som en fryktelig usikker type som hele tiden må ha bekreftelse, både psykisk og fysisk, og som skaffer seg det andre steder om dama ikke "stiller opp".

Evt. er han totalt ego, vet ikke hvilket alternativ som er verst.

Det finnes et ord for en slik mann; taper!!!

Skrevet

Flytt enkelt å greit..ikke la deg styre av en egoistisk dominat av en drittunge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...