råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 my boobs, my boobs, my boobs are ok...... vet ikke om jeg likte den helt....men klarte ikke å la være å flire når hun begynte å synge den sangen.
Gjest Sekretøsa Skrevet 11. februar 2008 #2 Skrevet 11. februar 2008 vel, her i bhg springer alle barna rundt og synger "har'u fisi, har'u prompa, har'u danglebæææær i rompa".. og ler seg halvt ihjel... Tror det går over
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 11. februar 2008 #3 Skrevet 11. februar 2008 sønnen min gikk og sang: shake that ass for me.... den fra eminem. store bror som hadde lært han, men han viste ikke selv hva han sang:)
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 11. februar 2008 #4 Skrevet 11. februar 2008 haha, den synger jeg på tli prinsen min når han har bæsja:D
råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. februar 2008 hehehe.....den var jo fin:) men går nok over ja....var visst en eldre bror til en i bhg som hadde lært lillebroren sin den sangen:)
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 11. februar 2008 #6 Skrevet 11. februar 2008 uff det var litt av noen sanger barna deres kan. hihi Også Lene Alexandra sang da.
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 11. februar 2008 #7 Skrevet 11. februar 2008 her har du den Palmesus http://www.youtube.com/watch?v=LMMrz5yto-E
Gjest Skrevet 11. februar 2008 #8 Skrevet 11. februar 2008 I bhg til min datter går det i " valborg oh oh yeah yeah- dua dua" He,he begynner og bli litt lei den nå)
Sjefsmegga Skrevet 11. februar 2008 #9 Skrevet 11. februar 2008 hahaha....helt vanlig det der :-))) De er da søte da :-D Her har snuppa på 2år og 4 mnd lært:Haj du æsja, har du plompa, haj du dangebæl i ompa :-DDD storebror som er synderen...men jeg klarer ike la være å le selv..hun er da så søt når hun synger den.
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 11. februar 2008 #10 Skrevet 11. februar 2008 Hahaha!! Min sønn på 3 år har lært "har du bæsja, har du prompa, har du BRINGEBÆR i rompa." Måtte virkelig ta meg sammen for ikke å le meg ihjel!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå