Gå til innhold

Endelig er nysgjerrigheten stilt!


Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag var vi på ultralyd, den "vanlige". Har vært på noen tidlige ultralyder, men kjønnet har ikke vist på noen av dem. Men i dag var det svært tydelig. Vi venter en gutt! Jeg er så glad for å vite det... Da får jeg vel unngå å kjøpe alle de nusselige kjolene, da... :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer!!:-) Ultralydundersøkelsen er så spennende. Jeg har også en liten gutt i magen:-)

Skrevet

Gratulerer til deg også! Det har nok ikke riktig gått opp for meg enda, men nå kan jeg endelig sette i gang å kjøpe litt tøy og utstyr... Da tror jeg f.eks at jeg går bort fra ideen med rød barnevogn...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...