Ella78 m/ A&M Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 I dag var vi på ultralyd, den "vanlige". Har vært på noen tidlige ultralyder, men kjønnet har ikke vist på noen av dem. Men i dag var det svært tydelig. Vi venter en gutt! Jeg er så glad for å vite det... Da får jeg vel unngå å kjøpe alle de nusselige kjolene, da... :-)
Lille Luna Skrevet 11. februar 2008 #2 Skrevet 11. februar 2008 Gratulerer!!:-) Ultralydundersøkelsen er så spennende. Jeg har også en liten gutt i magen:-)
Ella78 m/ A&M Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. februar 2008 Gratulerer til deg også! Det har nok ikke riktig gått opp for meg enda, men nå kan jeg endelig sette i gang å kjøpe litt tøy og utstyr... Da tror jeg f.eks at jeg går bort fra ideen med rød barnevogn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå