Gå til innhold

Er så sliten! Går det over? (samme som augustkl)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er TRØTT hele dagen. Sover nå endelig ok (bortsett fra de vanlige do-turene). Kan gjerne sove på ettermiddagen, og er klar til å legge meg kl ni.... Er utslitt selvom jeg ikke har gjort noe annet enn å lufte bikkja og slappe av hele dagen.

Når er det påen igjen med ny arbeidsuke, og jeg skjønner bare ikke hvordan jeg skal orke det. Sliten bare av å ha spist frokost, dusjet og gått en tur rundt kvartalet med bikkja.....

Fler som har det slik?

-Når kommer energien tilbake?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det helt likt! Igår var jeg mye mere aktiv enn jeg pleier, og da holdt jeg på å besvime på kvelden. Kroppen sa bare stopp. Heldigvis greide jeg å puste jevnt og unngå å besvime, men det var nære på. Jeg tok det som ett tydelig tegn fra kroppen om at jeg ikke kan bruke så mye energi lengre.

Skrevet

Jeg har det også slik. Må legge meg litt nedpå etter en dusj blant annet. sover et par timer på formiddagen også. Er heldigvis sykmeldt for tiden, så leverer sneipen i barnehagen, kommer hjem og sover litt, støvsuger og rydder, hviler litt, henter sneipen i barnehagen og lage mat, slukner med det samme storebror har lagt seg igjen. Kjedelige dager!! Jeg var slik sist gang også, da ble det ike bedre før helt mot slutten, faktisk var jeg i best form de siste tre ukene (to av de var på overtid...)

Skrevet

Hei

Du skriver ikke hvor langt du har kommet, men jeg hadde det som deg noen uker i begynnelsen. Det bedret seg ca uke 14. Så var det bra ca 8-9 uker. Nå (26+1) er jeg akkurat blitt 20% sykemeldt fordi jeg er sliten. Har fått en ny hverdag. Jeg ventet alt for lenge med å be om sykemelding. Ring legen i dag og få deg en prosentvis sykemelding. F.eks. 20% i 14 dager til du kommer på fote igjen. Kjenn selv inni deg: tror du ikke det hadde vært bedre? Kunne gå hjem halv tre hver dag i steden for kl 16.00? Det er ingen som tjener på at du går og hangler. Ikke du selv og ikke arbeidsgiver (man er gjerne veldig ineffektiv, i hvertfall var jeg det). Du skal i hvertfall ikke ha dårlig samvittighet for det. Ta deg en egenmeldingsdag eller avspasser litt innimellom hvis du ikke vil ha sykemelding i hvertfall. Det er viktig å ha noe å gå på fremover også.

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...