Gå til innhold

2 dager igjen til termin og...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ingen som helst tegn til at noe skal skje med det første.

Har kynnere, men merker de knapt - magen er bare plutselig hard.

Har litt mensmurringer, men jeg tror det bare er luft, for det går over om det rumler litt i magen :(

Greit med liv.

Kan det ikke komme en baby snart da? Er så spent på hva det er som kommer ut! Vet det er en gutt da, men er det en liten en med lyse lokker som pappan eller er han mer lik på meg? Åh, gleder meg sånn til å holde han! Vise han fram! Kose han! Dulle og stelle! Kom kom så lille...!

Videoannonse
Annonse
Gjest Lenchen *fødeklar*
Skrevet

Jeg vet så godt hvordan du har det. Har termin i dag, og er jo i helt fantastisk god form, nesten litt irriterende hehe :) Var akkurat hos jordmor og prøvde å fiske litt om hun tror på fødsel i nærmeste fremtid, men hun sier jo ingenting. "Jeg skjønner hva du fisker etter" sier hun bare og flirer av meg :-( Nei, det er ikke lett å være tålmodig nå i disse dager.

Men jeg kan trøste deg (og meg) med at min forrige fødsel startet rett på, uten noen som helst forvarsel. Hadde knapt kynnere i forkant da. Så det trenger ikke å være et dårlig tegn at man er i god form da :)

Skrevet

Visst det er noen trøst var det akkurat slik for meg sist jeg fødte. De siste 2-3 dagene før fødsel var jeg så fin form, ingen kynnere-ingenting.'

Stille før stormen sier de =)

Lykke til.

Skrevet

Huff.. føler med dæ.. Æ e 10 daga på overtid,å kjenn heller ingen tegn på at ting evt ska skje... :(

Skrevet

fint å se det er fler. Akkurat som om jeg ikke føler meg gravid lenger, bare stor og at det er litt liv der inne da. Jeg skal vel bare være glad til for at jeg ikke har det noe vondt, men av og til skulle jeg ønske jeg fikk et lite forvarsel om at snart skjer det noe... Men nei!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...